Occupational Performance in Occupational Therapy (5 cr)
Code: TH00BF45-3003
General information
- Enrollment
- 02.07.2019 - 30.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 30
- Teachers
- Irina Katajisto-Korhonen
- Mary-Ann Kaukinen
- Course
- TH00BF45
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
3.9. Info
17.9. Teema 1. Toimintaterapeutin työtä ohjaava teoreettinen tieto, Ankku
24.9. Teema 2. Toiminnallisuus inhimillisen toiminnan mallin (MOHO) mukaan, OSA I, Irina
1.10. Teema 2. Toiminnallisuus inhimillisen toiminnan mallin (MOHO) mukaan, OSA II, Irina
3.10.Teema 3. Toiminnallisuus kanadalaisen toiminnallisuuden mallin (CMOP-E) mukaan, Ankku
Objective
Opiskelija osaa
• tunnistaa toimintaterapeutin työtä ohjaavan teoreettisen tiedon tasot,
• kuvata ihmisen toiminnallisuutta toimintaterapian teoreettisten mal-lien mukaan.
Content
Toimintaterapeutin työtä ohjaava teoreettinen tieto
Toiminnallisuuden määritelmät mallien mukaan
Materials
Tieto oppimateriaali löytyy Optimasta.
Teaching methods
Opintojakso sisältää itsenäistä opiskelua Optima-verkkoympäristössä ja tiimityöskentelyä treeneissä(lähipäivät). Poissaolot tiimitreeneistä osoitetaan osaamisen näyttöinä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Opiskelu tapahtuu tiimioppimisen periaattein ja käänteisen oppisen menetelmin. Ohjeistus löytyy Optimasta tiimioppijan käsikirjasta.
Student workload
27h opiskelijan työtä vastaa 1op.
Esseet ennen tiimitreenejä.
Tiimitreenien jälkeinen reflektio
Yhteinen reflektiopaperi Toiminta ihmisen elämässä -opintojakson kanssa opintojaksojen loppuun.
Ohjeistus oppimistehtävistä löytyy Optimasta.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteet:
Esseet ja tiimipäivien jälkeinen reflektio => hyväksytty/ hylätty
Aktiivisuus tiimitreeneissä sekä itse- ja vertaisarviointi 40%
Reflektiopaperi 60%
Failed (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut arviointikriteerien tyydyttävää tasoa.