Art Direction and Copywriting Basics (elective) (5 cr)
Code: 2081324-3002
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 29.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 25
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opinnoissa harjoitellaan graafista suunnittelua, tavoitteellista visuaalista viestintää ja tavoitteellista luovaa kirjoittamista. Kuvat, tekstit ja sanat muuttuvat suunnittelijan ajattelun näkyväksi tekeviksi työvälineiksi. Työvälineitä ovat myös media-alan tietotekniset laitteet ja -ohjelmat.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- apply the basic principles of graphic design
- Idea and implement the exercises using information technology
- Finding new communication solutions by combining image and text creatively
- Identify different written ways to express your creativity
- independently choose ways to broaden your knowledge with different sources
Content
.
Teaching methods
Yksilö-ja ryhmätyöt
Suulliset ja kirjalliset harjoitukset
Visuaaliset ja retoriset harjoitukset
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiset toimintatavat
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen
Student workload
Erilaiset visuaaliset, kirjalliset ja suulliset tehtävät
Yksilö- ja ryhmätyöt
Luovan ideoinnin tehtävät
Palautteen antaminen ja saaminen, vuorovaikutus tiimissä
5 op