Kampanja-AD (5 op)
Toteutuksen tunnus: 2081328-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2019 - 31.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Taideakatemia
- Opetuskielet
- suomi
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa:
- analysoida ja kehittää osaamistaan kampanjasuunnittelija-AD:na
- tunnistaa eri medioiden viestinnällisiä ominaisuuksia ja erikoispiirteitä
- suunnitella ja kehittää asiakkaille luovia kampanjaideoita
- laajentaa tiimityö- ja presentaatio-osaamistaan
Sisältö
Opiskelija toimii luovan suunnittelutiimin vastuullisen AD:n roolissa. Monimediallinen harjoitustyö tai projekti voidaan toteuttaa toimeksiantona, jonka yhteydessä AD/copy -työparina ideoidaan, perussuunnitellaan, visualisoidaan, kirjoitetaan ja presentoidaan. Projektinhallinta, luovuus ja visuaalinen retoriikka ovat kampanja AD:n keskeisiä työvälineitä.