Käytännön markkinointiprojekti (5op)
Toteutuksen tunnus: 3011610-1002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 04.09.2017 - 30.07.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Marita Nummi-Wikström
- Päivi Killström
- Kari Juhala
- Opintojakso
- 3011610
Toteutukselle Käytännön markkinointiprojekti 3011610-1002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa tavoitteellisesti suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Hän osaa määrittää kohderyhmiä ja valita kohderyhmälle soveltuvat markkinointitoimenpiteet ja –kanavat. Opiskelija osaa toteuttaa projektin käytännön reunaehtojen mukaisesti.
Sisältö
Markkinointiprojektin suunnittelu ja toteuttaminen.