Skip to main content

Customer Service (2 cr)

Code: TE00BQ51-3001

General information


Enrollment
02.12.2019 - 06.03.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 15.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Annika Karppelin
Groups
PAUTOS19A
PAUTOS19A
PAUTOS19B
PAUTOS19B
Course
TE00BQ51
No reservations found for realization TE00BQ51-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso sijoittuu kevään kakkosperiodiin.

Objective

customer service
custumer behavior
customer experience

Content

customer service
custumer behavior
customer experience

Materials

Tunneilla jaettu materiaali.

Teaching methods

Keskustelut, harjoitteet, havainnointi ja simulaatio

Exam schedules

Tentti: Suullinen pariharjoite asiakaspalvelutilanteesta viikolla 17
Uusinta toukokuun 2020 aikana

Completion alternatives

Asiakaspalvelutilanteiden hallinnan osoittaminen työtodistuksella hich touch - asiakaspalveluammatissa (väh. 100h) sekä keskustelulla, jossa ohjaajalle käy ilmiselväksi asiakaspalvelun osaaminen laadullisesti, teknisesti sekä tiedollisesti. Tiedot ja osaaminen osoitetaan suullisessa tentissä kesto 20 min.

Student workload

Opiskelija osallistuu tunneilla keskusteluun ja harjoitteisiin 16 h
Pareittain tehtävä havainnointitehtävä ja havainnoinnin valmistelu 4- 6h
Tentti: Pareittain tehtävä asiakaspalvelutilanne 3h
Itsenäinen työskentely ja tiedonhaku, valmistelu tunneille 28h

Evaluation methods and criteria

Harjoitteisiin (4) osallistuminen hyv/hyl - täydennettävä
Havainnoinitehtävät (2) ja purku lähitunnilla - hyv/hyl - täydennettävä
Pariharjoitetentti palvelutilanteesta 1 -5 /hyl

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut lähitunneilla vaadittavia tehtäviä (6) eikä täydennä puuttuvia osia tai ei ole läpäissyt tenttiä

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on ollut läsnä tai suorittanut yli 50% harjoitteista ja läpäissyt tentin.
Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asiakaspalvelun merkityksen osana teknistä suoritusta ja asiakkuuksien hallintaa.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on osallistunut kaikkiin harjoitteisiin, tai täydentänyt puuttuvia harjoitteita, hyväksytysti. Opiskelija osoittaa selkeää asiakaspalvelutilanteiden merkityksen hallintaa ja ymmärrystä asiakaspalvelun merkityksestä osana ammattiaan. Opiskelija on suorittanut asiakaspalvelutilanteen tarkkailun ja osoittaa kykenevänsä erottelemaan hyvään asiakaspalvelutilanteeseen vaikuttavia tekijöitä.
Lisäksi opiskelija on läpäissyt tentin vähintään arvosanalla 2,5.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on tunnilla aktiivinen ja pyrkii kehittämään asiakaspalveluosaamistaan. Opiskelija sisäistää asiakaspalvelun merkityksen osana menestyvää ammatinharjoittamista ja osaa tuoda esille asiakaspalvelun tekniseen ja toiminnalliseen laatuun vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija on osoittanut hyvää tai erinomaista osaamista asiakaspalvelutilanteissa ja asiakaspalvelutilanteiden tarkkailuissa.

Go back to top of page