Graphic Design (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BJ65-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.02.2020 - 10.03.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.02.2020 - 31.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 15 - 24
- Koulutus
- Master of Leadership and Service Design
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
THE COURSE IS FULL - NO MORE STUDENTS WILL BE ACCEPTED!
Competence objectives of study unit
• Plan, design and make service design process graphics.
• Learn to choose and use the right Adobe CC applications (Illustrator, Photoshop, InDesign)
• Export files to be used in presentations and workshop materials
• Improve student's presentation ideas and visual design skills
During the course you will get acquainted professionally with the most important graphic design software and professional practices. In a workshop environment together with personal learning exercises, you’ll learn to plan, design and make service design process graphics.
For example, Mood boards, Mind maps, Service blueprints. A presentation will be made during the course.
WORKSHOPS:
Sat 14.3. klo 10-14 LINNANKATU H212 / Adobe Illustrator
Sat 4.4. klo 10-14 LINNANKATU H212 / Illustrator - image, Photoshop
Fri 17.4. klo 10-14 LEMMINKÄISENKATU B169 / Photoshop -image
Sat 18.4. klo 10-14 LINNANKATU H212/ InDesign -presentation
Tavoitteet
During the course you will get acquainted professionally with the most important graphic design software and professional practices. Working is a workshop type, during the contacts you will get familiar with the service design process graphics.
For example, Mood boards, Mind maps, Service blueprints, perspectives and service cells.
Layout of the publication will also be done during the course.
Sisältö
Content
1. Adobe Illustrator,
2. Illustrator - image, Photoshop,
3. Photoshop -image,
4. In Design -layout
Opetusmenetelmät
Online materials, exercises and workshop on the subject.
It’s essential, that students participate in peer-to-peer learning and discussions in the group.
Teacher functions as a tutor and as technical support during the workshops.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osallistuminen lähiopetukseen. Opetuksen aikana toteutetun harjoitusten visuaaliset ja kirjalliset osa-alueet. Yksilö- ja ryhmätyöt. Palautteen antaminen ja saaminen, vuorovaikutus ryhmässä.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä viestinnän teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitoutunut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.