Skip to main content

Interdisciplinary art projects 2 (1 cr)

Code: KU00BN17-3003

General information


Enrollment
02.07.2020 - 30.10.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Teachers
Marja Susi
Siljamari Heikinheimo
Uli Kontu-Korhonen
Mervi Rankila-Källström
Minna Haapasalo
Course
KU00BN17
No reservations found for realization KU00BN17-3003!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Taiteidenväliset projektipäivät kokoavat kaikki esittävän taiteen (tanssi, teatteri, sirkus) ja musiikin 1. ja 2. vuoden opiskelijat yhteen kuusi kertaa lukuvuodessa, kolmena päivänä syyslukukautena ja kolmena kevätlukukautena.
Projektipäivinä käsitellään taiteidenvälisyyttä taidepedagogiikassa eri tasoilla. Projektipäivinä vierailee muutamia vierailijoita.
Syksyn päivät toteutuvat etänä zoom-yhteydessä.

Objective

After the course unit student is:
- able to see his/hers competences as a part of the actions of a multi-art project group
- able to see the possibilities for co-operations in different fields of art
- able to communicate in a multi-art project group
- has the basic knowledge of safety and operations in the Arts Academy's student productions

Content

The study unit consists of six days, in which every 1st and 2nd year student in music and performing arts participate.
Content of the teaching days:
- operations in the student productions in the Arts Academy
- alumni and other working life guest lecturers
Students make multi-art project groups which operate during one academic year. The groups set the goals and objectives to their work guided by the teachers and the groups work independently between the teaching days.

Materials

Löytyy Itslearning-työtilasta.

Teaching methods

Etäyhteydessä tapahtuva opetus sisältää opettajajohtoisia luentoja sekä pienryhmätehtäviä ja yksilötehtäviä.
Intslearning - työtilasta opiskelija löytää opintojakson sisällön sekä poissolojen korvaavat tehtävät.
Zoom- kokouskutsun opiskelija saa sähköpostilla.
Syyskauden lähitapaaminen tapahtuu zoom-kokouksessa, jossa on opettajavetoisia luentoja, sekä pienryhmätehtäviä break out -roomeissa. Lisäksi opiskelija saa henkilökohtaisia tehtäviä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Läsnäolon projektipäiviin opiskelija merkitsee Itslearning-työtilan tehtävään.
Oppimitehtävät tehdään lähiopetuksen aikana.
Poissaoloista tulee korvaava tehtävä, jonka opiskelija palauttaa itslearning-työtilaan.

Completion alternatives

Toteutuksen voi suorittaa kokonaan poissaolon korvaavina tehtävinä kirjallisesti.

Student workload

Läsnäolo sekä niiden aikana tehdyt oppimistehtävät.
Poissaolot korvataan kirjallisin tehtävin Itslearning-työtilassa.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytyssä suorituksessa opiskelija osallistuu projektipäiviin ja tekee siihen liittyvät oppimistehtävät tai poissaolojen korvaavat tehtävät.

Evaluation methods and criteria

Läsnäolo ja oppimistehtävien tekeminen määräajassa.

Go back to top of page