Interdisciplinary art projects 2 (1 cr)
Code: KU00BN17-3003
General information
- Enrollment
- 02.07.2020 - 30.10.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Marja Susi
- Siljamari Heikinheimo
- Uli Kontu-Korhonen
- Mervi Rankila-Källström
- Minna Haapasalo
- Course
- KU00BN17
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Taiteidenväliset projektipäivät kokoavat kaikki esittävän taiteen (tanssi, teatteri, sirkus) ja musiikin 1. ja 2. vuoden opiskelijat yhteen kuusi kertaa lukuvuodessa, kolmena päivänä syyslukukautena ja kolmena kevätlukukautena.
Projektipäivinä käsitellään taiteidenvälisyyttä taidepedagogiikassa eri tasoilla. Projektipäivinä vierailee muutamia vierailijoita.
Syksyn päivät toteutuvat etänä zoom-yhteydessä.
Objective
After the course unit student is:
- able to see his/hers competences as a part of the actions of a multi-art project group
- able to see the possibilities for co-operations in different fields of art
- able to communicate in a multi-art project group
- has the basic knowledge of safety and operations in the Arts Academy's student productions
Content
The study unit consists of six days, in which every 1st and 2nd year student in music and performing arts participate.
Content of the teaching days:
- operations in the student productions in the Arts Academy
- alumni and other working life guest lecturers
Students make multi-art project groups which operate during one academic year. The groups set the goals and objectives to their work guided by the teachers and the groups work independently between the teaching days.
Materials
Löytyy Itslearning-työtilasta.
Teaching methods
Etäyhteydessä tapahtuva opetus sisältää opettajajohtoisia luentoja sekä pienryhmätehtäviä ja yksilötehtäviä.
Intslearning - työtilasta opiskelija löytää opintojakson sisällön sekä poissolojen korvaavat tehtävät.
Zoom- kokouskutsun opiskelija saa sähköpostilla.
Syyskauden lähitapaaminen tapahtuu zoom-kokouksessa, jossa on opettajavetoisia luentoja, sekä pienryhmätehtäviä break out -roomeissa. Lisäksi opiskelija saa henkilökohtaisia tehtäviä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Läsnäolon projektipäiviin opiskelija merkitsee Itslearning-työtilan tehtävään.
Oppimitehtävät tehdään lähiopetuksen aikana.
Poissaoloista tulee korvaava tehtävä, jonka opiskelija palauttaa itslearning-työtilaan.
Completion alternatives
Toteutuksen voi suorittaa kokonaan poissaolon korvaavina tehtävinä kirjallisesti.
Student workload
Läsnäolo sekä niiden aikana tehdyt oppimistehtävät.
Poissaolot korvataan kirjallisin tehtävin Itslearning-työtilassa.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytyssä suorituksessa opiskelija osallistuu projektipäiviin ja tekee siihen liittyvät oppimistehtävät tai poissaolojen korvaavat tehtävät.
Evaluation methods and criteria
Läsnäolo ja oppimistehtävien tekeminen määräajassa.