Skip to main content

Customer Service (2 cr)

Code: TE00BQ51-3002

General information


Enrollment
02.12.2020 - 22.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 12.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Annika Karppelin
Groups
PAUTOS20A
PAUTOS20A
Course
TE00BQ51
No reservations found for realization TE00BQ51-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso sijoittuu kevään kakkosperiodiin.

Objective

customer service
custumer behavior
customer experience

Content

customer service
custumer behavior
customer experience

Materials

Tunneilla jaettu materiaali.

Teaching methods

Keskustelut, harjoitteet, havainnointi ja simulaatio

Exam schedules

Tentti: Suullinen pariharjoite asiakaspalvelutilanteesta viikolla 17, tilanteen niin salliessa. Todennäköisesti online tentti ITS-learning alustalla.
Uusinta toukokuun 2021 aikana

Completion alternatives

Asiakaspalvelutilanteiden hallinnan osoittaminen työtodistuksella high touch - asiakaspalveluammatissa (väh. 100h) sekä keskustelulla, jossa ohjaajalle käy ilmiselväksi asiakaspalvelun osaaminen laadullisesti, teknisesti sekä tiedollisesti. Tiedot ja osaaminen osoitetaan suullisessa tentissä kesto 20 min.

Student workload

Opiskelija osallistuu tunneilla keskusteluun ja harjoitteisiin 16 h
Pareittain tehtävä havainnointitehtävä ja havainnoinnin valmistelu 4- 6h
Tentti: Pareittain tehtävä asiakaspalvelutilanne 3h
Itsenäinen työskentely ja tiedonhaku, valmistelu tunneille 28h

Evaluation methods and criteria

Harjoitteisiin (4) osallistuminen hyv/hyl - täydennettävä
Havainnoinitehtävät (1) ja purku lähitunnilla - hyv/hyl - täydennettävä
Pariharjoitetentti palvelutilanteesta 1 -5 /hyl

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut lähitunneilla vaadittavia tehtäviä (5) eikä täydennä puuttuvia osia tai ei ole läpäissyt tenttiä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on ollut läsnä tai suorittanut yli 50% harjoitteista (minimi 3 harjoitetta) ja läpäissyt tentin.
Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asiakaspalvelun merkityksen osana teknistä suoritusta ja asiakkuuksien hallintaa.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on osallistunut kaikkiin harjoitteisiin, tai täydentänyt puuttuvia harjoitteita, hyväksytysti. Opiskelija osoittaa selkeää asiakaspalvelutilanteiden merkityksen hallintaa ja ymmärrystä asiakaspalvelun merkityksestä osana ammattiaan. Opiskelija on suorittanut asiakaspalvelutilanteen tarkkailun ja osoittaa kykenevänsä erottelemaan hyvään asiakaspalvelutilanteeseen vaikuttavia tekijöitä.
Lisäksi opiskelija on läpäissyt tentin vähintään arvosanalla 2,5.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on tunnilla aktiivinen ja pyrkii kehittämään asiakaspalveluosaamistaan. Opiskelija sisäistää asiakaspalvelun merkityksen osana menestyvää ammatinharjoittamista ja osaa tuoda esille asiakaspalvelun tekniseen ja toiminnalliseen laatuun vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija on osoittanut hyvää tai erinomaista osaamista asiakaspalvelutilanteissa ja asiakaspalvelutilanteiden tarkkailuissa ja asiakaspalvelutilanteen arvioinnissa (havainnointi).

Go back to top of page