Siirry suoraan sisältöön

Suora radiolähetys verkossa (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081199-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2018 - 28.02.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2019 - 07.06.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 22
Koulutus
Media-alan koulutus
Opettajat
Jussi Arvio
Jussi Kokkola
Pia Oförsagd
Vastuuopettaja
Pia Oförsagd
Ryhmät
PMEDIS17jour
PMEDIS17 journalismi
Opintojakso
2081199
Toteutukselle 2081199-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso sijoittuu maalis-huhtikuulle 2019 ja edellyttää aktiivista läsnäoloa opetuksessa.
Opintojakso alkaa radiolähetysten suunnittelulla helmi-maaliskuussa ja varsinainen radiolähetysten tuotantokausi sijoittuu huhtikuulle 2019.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- suunnitella ohjelmaformaatin
- suunnitella ja koostaa suoran radiolähetyksen monimediaympäristössä
- hyödyntää sosiaalista mediaa journalismissa
- journalistisen tiedonhankinnan radiotyössä
- juontaa radiolähetyksen yksinkäyttöyksikössä
- työskennellä radiotoimituksessa eri työrooleissa
- soveltaa oman alansa ammattieettisiä periaatteita toiminnassaan
- arvioida omaa toimintaansa ja ottaa vastaan palautetta

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ohjelmaformaatin suunnitella ja koostaa suoran radiolähetyksen monimediaympäristössä hyödyntää sosiaalista mediaa journalismissa journalistisen tiedonhankinnan radiotyössä juontaa radiolähetyksen yksinkäyttöyksikössä työskennellä radiotoimituksessa eri työrooleissa soveltaa oman alansa ammattieettisiä periaatteita toiminnassaan arvioida omaa toimintaansa ja ottaa vastaan palautetta

Sisältö

tuotantokäsitteiden soveltaminen käytäntöön radiotoimituksessa työskentely journalistinen tiedonhankinta suoran lähetyksen suunnitteleminen ja toteuttaminen työryhmässä sosiaalisen median hyödyntäminen journalismissa oman ja ryhmän toiminnan reflektointi

Siirry alkuun