Enhancing PR and organizational communication (5 cr)
Code: 2081203-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2018 - 15.04.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.04.2019 - 30.04.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Toteutus 1.4.-30.4.2019
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
• rakentaa tapahtumalle, projektille tai hankkeelle viestintäsuunnitelman tai kehittää olemassa olevaa viestintäsuunnitelmaa
• arvioida tapahtumalle, projektille tai hankkeelle suunnitellun viestinnän onnistumista
• yhdistää viestinnän tavoitteet markkinointiviestinnän tavoitteisiin
Opintojakson sisältö
• viestinnän ja tiedottamisen kanavat ja muodot
• viestintäsuunnitelman rakentaminen tapahtumalle tai projektille tai olemassa olevan viestintäsuunnitelman kehittäminen
• mediaseuranta ja viestinnän onnistumisen mittaaminen
Kurssilla keskiössä viestinnän suunnittelu. Kurssi toteutetaan osittain yhteistyössä Ground Communicationin kanssa (alustava, varmistuu myöhemmin).
Objective
Upon completion of the course students are able to make a communication plan to an event or to a project or to enhance an existing communication plan are able to evaluate the planned communication are able to combine the goals of organizational communication to the goals of marketing communications.
Content
forms and channels of communication and pr a communication plan news and media monitoring, measuring communication