Basics of Marketing (5cr)
Code: 2081321-3002
General information
- Enrollment
- 27.08.2019 - 30.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.09.2019 - 05.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 24
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Unfortunately, no reservations were found for the realization Basics of Marketing 2081321-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Markkinoinnin peruskäsitteet, kohderyhmäajattelu, tärkeimmät kilpailukeinot, asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- describe the starting points and areas of marketing thinking
- describe the key concepts, practices and means of marketing
- Define the importance of marketing and the role of your business in your field
- Define the design elements and meaning of customer-oriented marketing
Content
.
Materials
Kirjatentti: Markkinoinnin maailma (Bergström ja Leppänen 2007)
Muu materiaali jaetaan lähiopetuksessa
Teaching methods
Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia
Exam schedules
to 5.12. klo 10-12
uusintamahdollisuudesta sovitaan erikseen
Pedagogic approaches and sustainable development
tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys
Completion alternatives
-
Student workload
harjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
kirjatentti
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja harjoituksiin, tiimityöskentelyn aktiivisuus ja tehtävät, itsenäiset tehtävät, kirjatentti
Lähiopetuksen ja harjoitustehtävien osuus 2/3
Tentin osuus 1/3
Failed (0)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, good (3-4)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.