Skip to main content

Basics of Marketing (5cr)

Code: 2081321-3002

General information


Enrollment
27.08.2019 - 30.09.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2019 - 05.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
16 - 24
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
2081321

Unfortunately, no reservations were found for the realization Basics of Marketing 2081321-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Markkinoinnin peruskäsitteet, kohderyhmäajattelu, tärkeimmät kilpailukeinot, asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- describe the starting points and areas of marketing thinking
- describe the key concepts, practices and means of marketing
- Define the importance of marketing and the role of your business in your field
- Define the design elements and meaning of customer-oriented marketing

Content

.

Materials

Kirjatentti: Markkinoinnin maailma (Bergström ja Leppänen 2007)
Muu materiaali jaetaan lähiopetuksessa

Teaching methods

Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia

Exam schedules

to 5.12. klo 10-12
uusintamahdollisuudesta sovitaan erikseen

Pedagogic approaches and sustainable development

tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys

Completion alternatives

-

Student workload

harjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
kirjatentti

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja harjoituksiin, tiimityöskentelyn aktiivisuus ja tehtävät, itsenäiset tehtävät, kirjatentti
Lähiopetuksen ja harjoitustehtävien osuus 2/3
Tentin osuus 1/3

Failed (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Assessment criteria, good (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Assessment criteria, excellent (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Go back to top of page