Siirry suoraan sisältöön

Brändin hallinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081331-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2020 - 05.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.01.2021 - 28.02.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Taideakatemia
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
16 - 22
Koulutus
Media-alan koulutus
Opettajat
Minna Teittinen
Vastuuopettaja
Minna Teittinen
Ryhmät
PMEDIS19masu
PMEDIS19 mainonnan suunnittelu
Opintojakso
2081331
Toteutukselle 2081331-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Brändinhallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen

Tavoitteet

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa:


- tunnistaa brändin merkityksen ja sen rakentumisen
- soveltaa brändinhallinnan teoriaa ja keinoja
- löytää suunnittelijana ratkaisuja, kun kehitetään tavoitteellista brändiosaamista

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään brändimarkkinoinnin keskeisiin tekijöihin mainonnan suunnittelun näkökulmasta. Opiskelijat tutustuvat brändin rakentamisen prosessiin, brändin elementteihin, brändi-identiteettiin ja brändinhallinnan merkitykseen. Opintojaksolla opitaan ymmärtämään eri viestintämuotojen kautta syntyviä vaikutelmia ja mielikuvia tuote- ja yritystasolla sekä suunnittelemaan ja analysoimaan brändikonsepteja.

Oppimateriaalit

ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Opetusmenetelmät

opetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluentoja

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla
(tehtävänannot tarkemmin Optimassa)

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla

Hylätty (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Lisätiedot

Edeltävyysehdot: Markkinoinnin perusteet ja Konseptisuunnittelun perusteet

Siirry alkuun