Skip to main content

Creative Design Team (5 cr)

Code: 2081323-3003

General information


Enrollment
14.12.2020 - 31.03.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Arts Academy
Campus
Location-independent
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 33
Teachers
Antti Alanko
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Antti Alanko
Groups
PMEDIS20masn
PMEDIS20 mainonnan suunnittelu
Course
2081323
No reservations found for realization 2081323-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Erilaiset ideointitekniikat ja suunnittelumetodit tulevat tutuiksi tällä opintojaksolla. Opiskelijat harjoittelevat tiimityötä, creative briefiin ja toimeksiantoihin reagoimista, sekä pohtivat tulevaa AD-, copy- tai projektipäällikköerikoistumista. Palautteen antamista ja saamista sekä esiintymis- ja esitystaitoja harjoitellaan ryhmätöiden presentaatioden yhteydessä.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- describe development goals as a marketing communications designer and team worker
- define specialization goals; AD, copywriter or project manager
- describe the campaign planning team work processes and apply different ideas

Content

.

Materials

Opettajien ohjeistama

Teaching methods

Ryhmä- ja yksilötehtävät kirjallisesti ja suullisesti:
Opintokokonaisuuden aikana opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita

Exam schedules

Ei tenttiä

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiset oppimismenetemät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.

Student workload

Tiimityö
Luovan tiimin jäsenenä toimiminen
Yksilötehtävät
Soveltavat tehtävät
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita
Mitoitus: 5 op

Evaluation methods and criteria

Epidemiatilanteesta riippuen opintojakso pidetään lähitunteina tai Zoomissa/Teamsissa.
Toteutustapa selviää huhtikuun alkuun mennessä. Tarvittaessa olennaiset linkit lähetetään huhtikuussa.
Ajoitus:
14.4. klo 9-15.00
15.4.klo 9-15.00
20.4. klo 9-15.00
21.4. klo 9-15.00
22.4. klo 9-15.00
27.4. klo 9-15.00
28.4. klo 9-15.00
29.4. klo 9-15.00
4.5. klo 9-15.00
5.5. klo 9-15.00
6.5. klo 9-15.00
11.5. klo 9-15.00

Further information

Opettajat:
Antti Alanko, antti.alanko@turkuamk.fi
Johanna Vaaherkumpu, johanna.vaaherkumpu@turkuamk.fi

Go back to top of page