Creative Design Team (5 cr)
Code: 2081323-3003
General information
- Enrollment
- 14.12.2020 - 31.03.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Location-independent
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 33
- Teachers
- Antti Alanko
- Johanna Vaaherkumpu
- Teacher in charge
- Antti Alanko
- Groups
-
PMEDIS20masnPMEDIS20 mainonnan suunnittelu
- Course
- 2081323
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Erilaiset ideointitekniikat ja suunnittelumetodit tulevat tutuiksi tällä opintojaksolla. Opiskelijat harjoittelevat tiimityötä, creative briefiin ja toimeksiantoihin reagoimista, sekä pohtivat tulevaa AD-, copy- tai projektipäällikköerikoistumista. Palautteen antamista ja saamista sekä esiintymis- ja esitystaitoja harjoitellaan ryhmätöiden presentaatioden yhteydessä.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- describe development goals as a marketing communications designer and team worker
- define specialization goals; AD, copywriter or project manager
- describe the campaign planning team work processes and apply different ideas
Content
.
Materials
Opettajien ohjeistama
Teaching methods
Ryhmä- ja yksilötehtävät kirjallisesti ja suullisesti:
Opintokokonaisuuden aikana opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita
Exam schedules
Ei tenttiä
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiset oppimismenetemät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Student workload
Tiimityö
Luovan tiimin jäsenenä toimiminen
Yksilötehtävät
Soveltavat tehtävät
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita
Mitoitus: 5 op
Evaluation methods and criteria
Epidemiatilanteesta riippuen opintojakso pidetään lähitunteina tai Zoomissa/Teamsissa.
Toteutustapa selviää huhtikuun alkuun mennessä. Tarvittaessa olennaiset linkit lähetetään huhtikuussa.
Ajoitus:
14.4. klo 9-15.00
15.4.klo 9-15.00
20.4. klo 9-15.00
21.4. klo 9-15.00
22.4. klo 9-15.00
27.4. klo 9-15.00
28.4. klo 9-15.00
29.4. klo 9-15.00
4.5. klo 9-15.00
5.5. klo 9-15.00
6.5. klo 9-15.00
11.5. klo 9-15.00
Further information
Opettajat:
Antti Alanko, antti.alanko@turkuamk.fi
Johanna Vaaherkumpu, johanna.vaaherkumpu@turkuamk.fi