Markkinoinnin osa-alueet ja toimintaympäristö (10op)
Toteutuksen tunnus: 3011512-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2021 - 31.12.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 31.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opintojakso
- 3011512
Toteutukselle Markkinoinnin osa-alueet ja toimintaympäristö 3011512-3011 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa ja käyttää markkinoinnin eri kilpailukeinoja käytännön tilanteissa
- hyödyntää markkinointiviestintää yrityksen toiminnassa
- analysoida ja suunnitella B2B-markkinoinnin rakenteen, tavoitteet ja toimintatavat
- analysoida digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksiakuluttajamarkkinoinnissa
- osaa suunnitella digitaalista markkinointia kuluttajamarkkinoinnissa.
Sisältö
Täsmennetään opintojakson toteutussuunnitelmassa.