Service Provision (5 cr)
Code: TH00BP31-3002
General information
- Enrollment
- 01.06.2021 - 31.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 40
- Degree programmes
- Master of Management and Leadership in Health Care
- Teachers
- Marjo Harju
- Sanna-Maria Nurmi
- Scheduling groups
- Pienryhmä 1 (Size: 3 . Open UAS : 3.)
- Small groups
- Pienryhmä 1
- Course
- TH00BP31
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opetus toteutuu etänä zoomissa.
24.8. klo 10-11.30 etäopetus zoomissa. Opintojakson tavoitteet ja oppimistehtävät. Orientoiva luento opintojakson sisältöön. Palvelujen tuottamiseen liittyvä lainsäädäntö.
13.9. klo 12.30 - 15.45 Palvelujen tuottamisen etiikka.
14.9. klo 8.15-9.45 Tuotteistaminen ja palvelukonseptit
19.10. klo 14.15 - 15.45 Asiakkaan osallisuus palvelujen tuottamisessa. Anri Niskala, osallisuuden erityisasiantuntija, Turun kaupunki
8.11.2021 klo 10 - 11.30 Opintojakson lopetus. Raporttien ja oppimisen reflektioseminaari.
Objective
After completing the course, the student is able to:
· Plan, implement and assess customer-driven service design and service provision independently and responsibly in cooperation with other participants
Content
Service system and governing legislation
· Service productisation and service concepts
· Service design and customer involvement
· Ethics of service provision
Materials
Opintojakson oheismateriaali oppimisalustalla.
Teaching methods
Luennot. Pienryhmätyöskentely. Raportin kirjoittaminen yksilötehtävänä. Itslearning- oppimisalustan välitehtävät opetuskertojen välillä.
Exam schedules
Opintojakson arviointi perustuu raportiin.
Completion alternatives
ei ole
Evaluation methods and criteria
Yksilökohtainen raportti opintojakson arvioinnin perusteena.
Failed (0)
Raportin sisällössä ja ulkoasussa on merkittäviä puutteita. Teoreettisia lähteitä ei hyödynnetä riittävällä tavalla ja ulkoasu ei noudata raportille annettuja ohjeistuksia.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Raportti on asiakokonaisuus, jonka jäsentäminen on paikoitellen epäselvää ja jonka sisältö perustuu pääasiassa käytännön tasoon ilman sen liittämistä riittävään käsitteelliseen ja teoreettiseen taustaan. Raportti osoittaa opiskelijan taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Osaamisessa on raportin pohjalta kehittämiskohteista. Raportti on kirjoitettu Turun amk:in ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä on puutteellisuuksia.
Assessment criteria, good (3-4)
Raportti on jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa teoreettisen taustan hyvää hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan hyvää taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on hyvä.
Assessment criteria, excellent (5)
Raportti on selkeästi jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa aiheen erinomaista teoreettista hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan erinomaista taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on korkeatasoista.