Skip to main content

Service Provision (5 cr)

Code: TH00BP31-3002

General information


Enrollment
01.06.2021 - 31.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 40
Degree programmes
Master of Management and Leadership in Health Care
Teachers
Marjo Harju
Sanna-Maria Nurmi
Scheduling groups
Pienryhmä 1 (Size: 3 . Open UAS : 3.)
Small groups
Pienryhmä 1
Course
TH00BP31
No reservations found for realization TH00BP31-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opetus toteutuu etänä zoomissa.

24.8. klo 10-11.30 etäopetus zoomissa. Opintojakson tavoitteet ja oppimistehtävät. Orientoiva luento opintojakson sisältöön. Palvelujen tuottamiseen liittyvä lainsäädäntö.
13.9. klo 12.30 - 15.45 Palvelujen tuottamisen etiikka.
14.9. klo 8.15-9.45 Tuotteistaminen ja palvelukonseptit
19.10. klo 14.15 - 15.45 Asiakkaan osallisuus palvelujen tuottamisessa. Anri Niskala, osallisuuden erityisasiantuntija, Turun kaupunki
8.11.2021 klo 10 - 11.30 Opintojakson lopetus. Raporttien ja oppimisen reflektioseminaari.

Objective

After completing the course, the student is able to:
· Plan, implement and assess customer-driven service design and service provision independently and responsibly in cooperation with other participants

Content

Service system and governing legislation
· Service productisation and service concepts
· Service design and customer involvement
· Ethics of service provision

Materials

Opintojakson oheismateriaali oppimisalustalla.

Teaching methods

Luennot. Pienryhmätyöskentely. Raportin kirjoittaminen yksilötehtävänä. Itslearning- oppimisalustan välitehtävät opetuskertojen välillä.

Exam schedules

Opintojakson arviointi perustuu raportiin.

Completion alternatives

ei ole

Evaluation methods and criteria

Yksilökohtainen raportti opintojakson arvioinnin perusteena.

Failed (0)

Raportin sisällössä ja ulkoasussa on merkittäviä puutteita. Teoreettisia lähteitä ei hyödynnetä riittävällä tavalla ja ulkoasu ei noudata raportille annettuja ohjeistuksia.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Raportti on asiakokonaisuus, jonka jäsentäminen on paikoitellen epäselvää ja jonka sisältö perustuu pääasiassa käytännön tasoon ilman sen liittämistä riittävään käsitteelliseen ja teoreettiseen taustaan. Raportti osoittaa opiskelijan taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Osaamisessa on raportin pohjalta kehittämiskohteista. Raportti on kirjoitettu Turun amk:in ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä on puutteellisuuksia.

Assessment criteria, good (3-4)

Raportti on jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa teoreettisen taustan hyvää hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan hyvää taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on hyvä.

Assessment criteria, excellent (5)

Raportti on selkeästi jäsentynyt asiakokonaisuus, joka etenee loogisesti ja osoittaa aiheen erinomaista teoreettista hallintaa. Raportti osoittaa opiskelijan erinomaista taitoa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua käytännönläheisesti ja eettisesti kestävällä tavalla. Raportin ulkoasu, lähteiden käyttö ja viimeistely on korkeatasoista.

Go back to top of page