Siirry suoraan sisältöön

Graphic Design (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00BJ65-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.05.2021 - 31.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2021 - 31.01.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 30
Koulutus
Master of Leadership and Service Design
Opettajat
Antti Alanko
Ulla Seppälä-Kaven
Vastuuopettaja
Antti Alanko
Opintojakso
KH00BJ65
Toteutukselle KH00BJ65-3003 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Online course - contact sessions: 17.9. 8-12, 18.9. 8-12, 22.10. 8-12, 23.10. 8-12

Competence objectives of study unit

• Plan, design and make service design process graphics.
• Learn to choose and use Adobe CC applications (Illustrator, Photoshop) together with Powerpoint
• Export files to be used in presentations and workshop materials
• Improve student's presentation ideas and visual design skills

During the course you will get acquainted professionally with the most important graphic design software and professional practices. In a workshop environment together with personal learning exercises, you’ll learn to plan, design and make service design process graphics.
For example, Mood boards, Mind maps, Service blueprints. A presentation will be made during the course.

Tavoitteet

During the course you will get acquainted professionally with the most important graphic design software and professional practices. Working is a workshop type, during the contacts you will get familiar with the service design process graphics.

For example, Mood boards, Mind maps, Service blueprints, perspectives and service cells.
Layout of the publication will also be done during the course.

Sisältö

Content
1. Adobe Illustrator,
2. Illustrator - image, Photoshop,
3. Photoshop -image,
4. In Design -layout

Opetusmenetelmät

The students work is divided to an intro lecture about the subject of making visualizations in a Service Design environment and then using these examples in practicing the tools to make them. (Adobe CC).

Online materials, exercises and workshop on the subject.
It’s essential, that students participate in peer-to-peer learning and discussions in the group.
Teacher functions as a tutor and as technical support during the workshops.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen opetukseen. Opetuksen aikana toteutetun harjoitusten visuaaliset ja kirjalliset osa-alueet. Yksilö- ja ryhmätyöt. Palautteen antaminen ja saaminen, vuorovaikutus ryhmässä.

Hylätty (0)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä viestinnän teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitoutunut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.

Siirry alkuun