Skip to main content

Leading a group and pedagogy 2 (5 cr)

Code: 2011405-3005

General information


Enrollment
02.07.2021 - 31.10.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 14
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts
Teachers
Marja Susi
Course
2011405
No reservations found for realization 2011405-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

19.10.- 4.11. 2021

Objective

Student is able to plan and teach a workshop. Student is able to lead a groupwith participatory methods and ethical way.

Content

Lectures, workshops, exercises, practicing and independent work.

Materials

Jaetaan opintojakson aikana.

Teaching methods

Luento-opetus, pienryhmätyöskentely, työpajojen ohjaaminen, raportti.

Student workload

Opintojakson aikana syvennetään omaa osaamista ryhmän ohjaamisesta. Painopistealueena ovat taiteen ja kulttuurin hyvinvointivaikutukset teatteri-ilmaisun ohjaajan työssä.
Opintojaksolla tutustutaan ajankohtaiseen tietoon taiteen ja kulttuurin hyvinvointivaikutuksista ja suunnitellaan sekä toteutetaan kolmen työpajan kokonaisuus pienryhmissä Turun ammatti-instituutin lähihoitajaopiskelijoille.
Työpajojen sisältö suunnitellaan osallistujaryhmien tarpeiden sekä ohjaajien omien tavoitteiden mukaan.

Ensimmäinen kerta (tutustuminen + työskentely)
20.10. 8-12 välillä
Työpajakerrat 27.10 sekä 3.11. 8-12

Opintojakson päätteeksi kirjoitetaan raportti omasta oppimiskokemuksesta ja opintojakson teemojen mahdollisuuksista teatteri-ilmaisun ohjaajan työssä.

Evaluation methods and criteria

Läsnäolo opetuksessa ja osallistuminen
-annettujen tehtävien suorittaminen määräajassa
-sisällön kehittäminen itsenäisesti ja yhdessä ryhmän kanssa
-ohjaajana toimiminen ja siinä kehittyminen
-vuorovaikutus osana prosessia
-raportti

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

-opiskelija on läsnä opetuksessa
-opiskelija ymmärtää perustiedot sisällöstä
-annettujen tehtävien suorittaminen

Assessment criteria, good (3-4)

-läsnäolo opetuksessa
-opiskeltavan sisällön soveltaminen ja kehittäminen ryhmässä ja yksilönä sekä ohjaustilanteissa
-ryhmätehtävissä rakentavasti ja reflektiivisesti toimiminen, sisällön soveltaminen jäsennetysti
-oman reflektiokyvyn osoittaminen suhteessa annettuihin tehtäviin

Assessment criteria, excellent (5)

-läsnäolo opetuksessa
-opiskeltavan sisällön soveltaminen ryhmässä ja yksilönä sekä ohaustilanteissa
-ryhmätehtävissä rakentavasti ja reflektiivisesti toimiminen, sisällön soveltaminen jäsennetysti
-oman reflektiokyvyn osoittaminen suhteessa annettuihin tehtäviin
-lisäksi sisällön kehittäminen erityisen kiitettävällä tavalla yksilönä ja ryhmässä

Go back to top of page