Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3101221-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.08.2021 - 30.09.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.10.2021 - 27.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Opettajat
- Marjo Kumpula
- Anne Leinovaara-Matomäki
- Opintojakso
- 3101221
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Lukujärjestyksen mukaisesti verkko-opetuksena.
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- soveltaa markkinointiviestinnän keinoja
- tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia markkinoinnissa ja myynnissä
- osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinoja
Sisältö
markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan kurssin alussa.
Opetusmenetelmät
Learning by-doing, PBL, Innovaatiopedagogiikka.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä, suoritetaan harjoitustöin.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Learning by-doing, PBL, Innovaatiopedagogiikka.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects, tarkemmat ohjeet luennolla.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Yleisvaatimus Tehtävä / Toimeksianto vastaa opetussuunnitelman tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää
sen kontekstin opetussuunnitelman tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää perustellusti
valittua tutkimusmenetelmää sekä tietoperustaa toteutuksen tukena. Työskentely on
kehittävää ja oppimista edistävää.
T1 Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota kovin itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää tutkimusta tai tietoperustaa /teorioita/ työkaluja puutteellisesti, virheellisesti tai hyvin vähän.
Oppimistavoitteet noudattavat opetussuunnitelman ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Lähteiden käyttö on niukkaa. Esitys voi olla suppea, lyhyt ja mahdollisesti osin epäselvä.
Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai reflektointi se voi olla suppea, eikä välttämättä ole kovin analyyttinen. Vertaisarviointi saattaa myös jäädä matalaksi
H3 Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa, työkaluja ja teorioita hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan valinta ja soveltaminen on monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista. Lähteitä on käytetty monipuolisesti ja riittävästi.
Samoin teorioita ja työkaluja. Esitys on perushuolellinen sekä melko laaja ja asiantunteva. Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai
reflektointi se on kehittävä ja melko laaja ja analyyttinen. Mikäli jaksossa on vertaisarviointi, se on on yleensä melko korkeatasoinen.
K5 Opiskelija osaa soveltaa tietoperustaa sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat
innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Opiskelija osaa analysoida työskentelyään ja työskentelyprosessin vaiheita kehityskohteita löytäen.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden
esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää. Työkaluja, teorioita ja lähteitä on käytetty laajasti.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista. Työskentely on ollut koko kurssin / jakson ajan dialogista ja kaikkien osaamista kehittävää.
Esitys on korkeatasoinen ja laaja. Kokonaisuutena ylittää H3 tason vaatimukset reippaasti.
Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai reflektointi se on hyvin analyyttinen ja laaja. Mikäli jaksossa on vertaisarviointi, se on yleensä erinomainen.
Hylätty (0)
Opiskelija ei noudata ohjeita, tai ei täytä edes minimivaatimusarvosanaan 1 vaadittavia kriteerejä tai tehtävät palautetaan myöhässä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Yleisvaatimus Tehtävä / Toimeksianto vastaa opetussuunnitelman tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää
sen kontekstin opetussuunnitelman tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää perustellusti
valittua tutkimusmenetelmää sekä tietoperustaa toteutuksen tukena. Työskentely on
kehittävää ja oppimista edistävää.
T1 - T2 Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota kovin itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää tutkimusta tai tietoperustaa /teorioita/ työkaluja puutteellisesti, virheellisesti tai hyvin vähän.
Oppimistavoitteet noudattavat opetussuunnitelman ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Lähteiden käyttö on niukkaa. Esitys voi olla suppea, lyhyt ja mahdollisesti osin epäselvä.
Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai reflektointi se voi olla suppea, eikä välttämättä ole kovin analyyttinen. Vertaisarviointi saattaa myös jäädä matalaksi
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Yleisvaatimus Tehtävä / Toimeksianto vastaa opetussuunnitelman tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää
sen kontekstin opetussuunnitelman tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää perustellusti
valittua tutkimusmenetelmää sekä tietoperustaa toteutuksen tukena. Työskentely on
kehittävää ja oppimista edistävää.
H3-H4 Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa, työkaluja ja teorioita hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan valinta ja soveltaminen on monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista. Lähteitä on käytetty monipuolisesti ja riittävästi.
Samoin teorioita ja työkaluja. Esitys on perushuolellinen sekä melko laaja ja asiantunteva. Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai reflektointi se on kehittävä ja melko laaja ja analyyttinen. Mikäli jaksossa on vertaisarviointi, se on on yleensä melko korkeatasoinen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Yleisvaatimus Tehtävä / Toimeksianto vastaa opetussuunnitelman tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää
sen kontekstin opetussuunnitelman tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää perustellusti
valittua tutkimusmenetelmää sekä tietoperustaa toteutuksen tukena. Työskentely on
kehittävää ja oppimista edistävää.
K5 Opiskelija osaa soveltaa tietoperustaa sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat
innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Opiskelija osaa analysoida työskentelyään ja työskentelyprosessin vaiheita kehityskohteita löytäen.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden
esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää. Työkaluja, teorioita ja lähteitä on käytetty laajasti.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista. Työskentely on ollut koko kurssin / jakson ajan dialogista ja kaikkien osaamista kehittävää.
Esitys on korkeatasoinen ja laaja. Kokonaisuutena ylittää H3 tason vaatimukset reippaasti.
Mikäli jaksoon kuuluu itsearviointi tai reflektointi se on hyvin analyyttinen ja laaja. Mikäli jaksossa on vertaisarviointi, se on yleensä erinomainen.
Lisätiedot
-