Skip to main content

Campaign copywriter (5 cr)

Code: 2081330-3003

General information


Enrollment
02.12.2021 - 07.02.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2022 - 10.06.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Groups
PMEDIS20masn
PMEDIS20 mainonnan suunnittelu
Course
2081330
No reservations found for realization 2081330-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointi- ja kirjoittamistaitoja sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and write different texts in Finnish
- Assess the impact of texts and the potential for expression
- Choose ways to search for and apply information in a critical and creative way
- Edit and popularize various Finnish texts
- Develop a creative idea and campaign according to the product, target group and media

Content

.

Materials

Opettajan ohjeistama.

Teaching methods

Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Yksilä- ja tiimityö, ryhmäkeskustelu, arviointi ja palaute.

Exam schedules

Ei tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, ideointi.
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.

Student workload

Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
• ideoi ja kirjoittaa tekstit monipuolisesti.

Evaluation methods and criteria

Yksilö- ja ryhmätehtävät, kirjoitustehtävät.
Ajoitus: helmi-maaliskuu 2020. Tarkka aikataulu Pmedis19masu-lukujärjestyksestä.

Further information

Aikataulu lukujärjestyksen mukaan.
Opintojakso alkaa yhdessä AD-opiskelijoiden kanssa. Antti Alanko pitää konseptisuunnittelun osuuden.
Sen jälkeen copy-opiskleijat jatkavat Johanna Vaaherkummun kanssa.

Go back to top of page