Digital Marketing (15 cr)
Code: KH00BG97-3006
General information
- Enrollment
-
04.12.2022 - 28.02.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
03.01.2023 - 30.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 - 15
- Local portion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Maria Välivirta Havia
- Päivi Killström
- Leena Lemola
- Groups
-
PLIITS21baPLIITS21ba
- Course
- KH00BG97
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Treeniaiheet syntyvät osuuskunnan liiketoiminnan tarpeista ja ajankohtaisista aiheista. Treeniaiheitä keksitään luovasti ja innovatiivisesti. Lisäksi, vinkkejä treeniaiheisin voi kysyä valmentajilta, apuvalmentajilta ja toiselta tiimiltä.
Oppimisen tavoitteena on ymmärtää keskeisiä digitaaliseen markkinointiin liittyviä asioita mm. hyvän ja toimivan verkkosivun ominaisuudet, hakukoneoptimoinnin peruskäsitys, kuinka luodaan liikennettä sivuille, verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä, sosiaalisen median vaikutuksen ymmärtäminen ja kanavien hyödyntäminen
Objective
Student understands the concept of multi channel marketing. S/he knows how to manage marketing and customers in digital environment and can apply the skills in various situations.
Content
Digital business environment
Search engine optimization
Creating action on the web site
Functional web site
Building networks in digital environment
Materials
Kirjavinkkejä:
Komulainen Minna 2018, Menesty digimarkkinoinnilla
Kananen Jorma, 2018, Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Kananen Jorma, 2018, Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Lisäksi opiskelijat voivat hakea itsenäisesti lukumateriaalia opintojakson aikana, lähteeksi voi hakea esimerkiksi Johannes Partanen ”1000 Maailman Parasta kirjaa”.
https://tiimiakatemia.com/wp-content/uploads/2017/06/Tiimiyrittäjän-ja-tiimivalmentajan-parhaat-kirjat-valintaopas-2019-20.pdf
Teaching methods
Tiimioppiminen ja oppiminen asiakasprojektien tekemisen kautta. Tietopohjaa kehitetään treenien ja kirjareflektioiden avulla.
Opiskelija lukee ja reflektoi vähintään yhden kirjan tai vastaavaa materiaalia (artikkelit, TED Talkit, ym.) per 5 OP. Reflektio laaditaan omaan portfolioon.
Exam schedules
Opiskelija osoittaa oppimistaan koko opintojakson ajan osuuskunnassaan ja BisnesAkatemiassa
International connections
Opintojakso toteutetaan BisnesAkatemian tiimioppimisympäristössä. BisnesAkatemiassa käytetään nelivetomallia, johon kuuluvat treenit, projektit, lukeminen sekä oppimissopimus.Opiskelija osallistuu treeneihin ja lukee sovitut kirjat ja materiaalit.
Completion alternatives
Tarkoitettu BisnesAkatemian osuuskunnissa työskenteleville opiskelijoille.
Student workload
Tehtävät nelivetomallin mukaan. Kokonaistyömäärä viidelle opintopisteelle on noin 135 tuntia: työtunteja on tultava vähintään 100 tuntia (aktiiviset työtunnit, treenit, lukupiirit, raportointi portfolion muodossa), tämän lisäksi tiedonhankintaa 35h. Opiskelijan työmäärä perustuu tiedonhankintaan, aktiivisiin työtunteihin, viikoittaisiin treeneihin ja luettuihin kirjoihin/materiaaleihin. Osallistuminen treeneihin on pakollista. Jos jostain syystä opiskelija ei pääse oman tiimin treeneihin, poissaolo korvataan osallistumalla jonkun rinnakkaisryhmän treeneihin. Opiskelija pitää kirjaa työtuntinsa tuntikirjanpitoon. Opintopisteet muodostuvat tehdyn tuntimäärän ja saavutettujen tuotosten perusteella.
Further information
Tarkoitettu BisnesAkatemian osuuskunnissa työskenteleville opiskelijoille.