Skip to main content

Digital Marketing (15 cr)

Code: KH00BG97-3006

General information


Enrollment
04.12.2022 - 28.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.01.2023 - 30.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 - 15
Local portion
15 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Maria Välivirta Havia
Päivi Killström
Leena Lemola
Groups
PLIITS21ba
PLIITS21ba
Course
KH00BG97
No reservations found for realization KH00BG97-3006!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Treeniaiheet syntyvät osuuskunnan liiketoiminnan tarpeista ja ajankohtaisista aiheista. Treeniaiheitä keksitään luovasti ja innovatiivisesti. Lisäksi, vinkkejä treeniaiheisin voi kysyä valmentajilta, apuvalmentajilta ja toiselta tiimiltä.

Oppimisen tavoitteena on ymmärtää keskeisiä digitaaliseen markkinointiin liittyviä asioita mm. hyvän ja toimivan verkkosivun ominaisuudet, hakukoneoptimoinnin peruskäsitys, kuinka luodaan liikennettä sivuille, verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä, sosiaalisen median vaikutuksen ymmärtäminen ja kanavien hyödyntäminen

Objective

Student understands the concept of multi channel marketing. S/he knows how to manage marketing and customers in digital environment and can apply the skills in various situations.

Content

Digital business environment
Search engine optimization
Creating action on the web site
Functional web site
Building networks in digital environment

Materials

Kirjavinkkejä:
Komulainen Minna 2018, Menesty digimarkkinoinnilla
Kananen Jorma, 2018, Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Kananen Jorma, 2018, Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

Lisäksi opiskelijat voivat hakea itsenäisesti lukumateriaalia opintojakson aikana, lähteeksi voi hakea esimerkiksi Johannes Partanen ”1000 Maailman Parasta kirjaa”.
https://tiimiakatemia.com/wp-content/uploads/2017/06/Tiimiyrittäjän-ja-tiimivalmentajan-parhaat-kirjat-valintaopas-2019-20.pdf

Teaching methods

Tiimioppiminen ja oppiminen asiakasprojektien tekemisen kautta. Tietopohjaa kehitetään treenien ja kirjareflektioiden avulla.
Opiskelija lukee ja reflektoi vähintään yhden kirjan tai vastaavaa materiaalia (artikkelit, TED Talkit, ym.) per 5 OP. Reflektio laaditaan omaan portfolioon.

Exam schedules

Opiskelija osoittaa oppimistaan koko opintojakson ajan osuuskunnassaan ja BisnesAkatemiassa

International connections

Opintojakso toteutetaan BisnesAkatemian tiimioppimisympäristössä. BisnesAkatemiassa käytetään nelivetomallia, johon kuuluvat treenit, projektit, lukeminen sekä oppimissopimus.Opiskelija osallistuu treeneihin ja lukee sovitut kirjat ja materiaalit.

Completion alternatives

Tarkoitettu BisnesAkatemian osuuskunnissa työskenteleville opiskelijoille.

Student workload

Tehtävät nelivetomallin mukaan. Kokonaistyömäärä viidelle opintopisteelle on noin 135 tuntia: työtunteja on tultava vähintään 100 tuntia (aktiiviset työtunnit, treenit, lukupiirit, raportointi portfolion muodossa), tämän lisäksi tiedonhankintaa 35h. Opiskelijan työmäärä perustuu tiedonhankintaan, aktiivisiin työtunteihin, viikoittaisiin treeneihin ja luettuihin kirjoihin/materiaaleihin. Osallistuminen treeneihin on pakollista. Jos jostain syystä opiskelija ei pääse oman tiimin treeneihin, poissaolo korvataan osallistumalla jonkun rinnakkaisryhmän treeneihin. Opiskelija pitää kirjaa työtuntinsa tuntikirjanpitoon. Opintopisteet muodostuvat tehdyn tuntimäärän ja saavutettujen tuotosten perusteella.

Further information

Tarkoitettu BisnesAkatemian osuuskunnissa työskenteleville opiskelijoille.

Go back to top of page