Palvelujen tuottaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: TH00BP31-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2022 - 31.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Terveys ja hyvinvointi
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 35
- Koulutus
- Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, sosiaali- ja terveysalan kehittäminen ja johtaminen
- Opettajat
- Marion Karppi
- Ursula Hyrkkänen
- Sanna-Maria Nurmi
- Ajoitusryhmät
- Vain avoimen AMK:n opiskelijoille (Koko: 3 . Avoin AMK : 3.)
- Pienryhmät
- Vain avoimen AMK:n opiskelijoille
- Opintojakso
- TH00BP31
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojakson suoritettaan opiskelija osaa:
· suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palveluiden suunnittelua ja tuottamista itsenäisesti ja vastuullisesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.
Syksyn 2022 lähiopetuspäivät toteutetaan etäyhteyksin:
24.8.2022 klo 8.15-11.30
10.10.2022 klo 8.15-11.30
12.12.2022 klo 8.15-15.45
Tavoitteet
Opintojakson suoritettaan opiskelija osaa:
· suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palvelumuotoilua ja palvelujen tuottamista itsenäisesti ja vastuullisesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.
Sisältö
· Palvelujärjestelmä ja ohjaava lainsäädäntö
· Palvelujen tuotteistaminen ja palvelukonseptit
· Palvelumuotoilu ja asiakkaan osallisuus
· Palvelujen tuottamisen etiikka
Oppimateriaalit
Oppimisympäristössä ilmoitettu lähdemateriaali sekä muu opiskelijan itsensä hankkima lähdemateriaali.
Opetusmenetelmät
- Perehtyminen opintojakson kirjallisuuteen
- Lähiopetus
-Ryhmätyö
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovaatiopedagogiikka on keskiössä kaikissa Turun ammattikorkeakoulun (YAMK) koulutuksissa. Opiskelijat opiskelevat työnsä ohessa ongelmalähtöisesti ja teoriaa käytäntöihin soveltaen. Tämä opintojakso sisältää lähiopetusta, pienryhmätyöskentelyä sekä itsenäistä opiskelua.
Lähiopetuksessa perehdytään opintojaksolle keskeiseen teoriaan sekä keskustellaan ja jaetaan kokemuksia käsiteltävistä aiheista. Yksilötehtävissä perehdytään opintojakson kirjallisuuteen, harjoitellaan tiedonhankintaa ja jalostamista sekä jäsenneltyä asioiden esitystapaa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Lähiopetus: 16h
Itsenäinen opiskelu: 119h
Yhteensä: 135h
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi kohdistuu opintojakson aikana suoritettaviin oppimistehtäviin, ryhmätehtävään sekä aktiiviseen osallistumiseen lähipäivien työskentelyyn.
Hylätty (0)
Hylätty: Ei ole palauttanut kaikkia tehtäviä eikä osallistunut lähiopetukseen tai suorittanut korvaavia tehtäviä. Palautetut tehtävät ovat ylimalkaisia ja/tai eivät vastaa pääosaan tehtävänannossa pyydetyistä asioista.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Suomeksi
Tyydyttävä: On palauttanut kaikki tehtävät ja osallistunut lähiopetukseen. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa opintojakson sisällöt pääpiirteittäin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Hyvä: On palauttanut kaikki tehtävät ajallaan ja osallistunut lähiopetukseen aktiivisesti. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa opintojakson sisällöt hyvin sekä osaavansa myös soveltaa oppimaansa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä: On palauttanut kaikki tehtävät ajallaan ja osallistunut lähiopetukseen aktiivisesti. Osoittaa oppimistehtävissään opintojakson sisältöjen monipuolista hallintaa ja soveltamista.
Lisätiedot
YAMK-opintoja, ei sovellu AMK-opintoihin. Avoimesta AMK:sta max. 3 opiskelijaa