Skip to main content

Higher Education Studies and Working Life Skills 3 (1 cr)

Code: 1002356-3220

General information


Enrollment
22.08.2022 - 31.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2022 - 06.06.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 6
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
Teachers
Heidi Alppirinne
Course
1002356
No reservations found for realization 1002356-3220!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin sekä sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, hops-keskustelut, osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä Sadonkorjuupäiville.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- työelämätaidot
- ammatti-identiteetti
- urasuunnittelu
- kansainvälisyys
- ryhmätyö-, palaute- ja arviointitaidot
Ajoitus: Opintojen 2.lukuvuosi (syksy 2022-kevät 2023), lähiopetus annetun työohjelman mukaan.

Objective

The student learns to evaluate and develop his/her study skills and professional competence.
Course targets
Higher education study skills
- The student can plan his/her studies and recognise development needs in his/her study skills and time management

- The student can study in different learning environments

- The student can evaluate his/her actions in higher education studies and in developing as an expert

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- Based on the curriculum, the student can update his/her individual study plan

Content

Higher education study skills
- Inner entrepreneurship and goal-orientation

- teamwork skills

- keeping to a schedule

- giving and receiving feedback

- Innovation pedagogy

- classroom studies

- online learning environments

- working life oriented learning environments

- broaching a subject and getting help from different guidance actors

- developing into an expert

ISP
- competence paths

- practical training (the important of the practical training place in career planning, applying for a training place, evaluation of the realization)

- working life skills

- strengthening the professional identity

- the significance of career planning

- development discussion

- internationality as a part of the studies

Teaching methods

Lähioppiminen, keskustelut, oppimispäiväkirja, vierailut, vertaispalautteet, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähiopetus, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, keskustelut, vierailut, seminaari, digioppiminen.

Student workload

27h opiskelijan työtä.
2.vsk:n portfolio. Muut oppimistehtävät annetaan jakson aikana.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä, palaute- ja purkukeskusteluihin ja Sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.

Failed (0)

Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai Sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu.

Go back to top of page