Siirry suoraan sisältöön

Kampanja-AD (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081328-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.11.2022 - 28.02.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.02.2023 - 31.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 25
Opettajat
Antti Alanko
Vastuuopettaja
Antti Alanko
Ryhmät
PMEDIS21masn
PMEDIS21 Mainonnan suunnittelu
Opintojakso
2081328
Toteutukselle 2081328-3004 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opiskelija toimii luovan suunnittelutiimin vastuullisen AD:n roolissa. Monimediallinen harjoitustyö tai projekti voidaan toteuttaa toimeksiantona, jonka yhteydessä ideoidaan, suunnitellaan, visualisoidaan, kirjoitetaan ja presentoidaan. Projektinhallinta, taustatyö, luovuus, visuaalinen retoriikka ja tyylit ovat kampanja AD:n keskeisiä työvälineitä.

Alustusluento & työpaja ke 1.2.
7.2.–8.3. pienryhmäohjausta
Presentaatiot 14.3.–16.3.

Tavoitteet

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa:


- analysoida ja kehittää osaamistaan kampanjasuunnittelija-AD:na
- tunnistaa eri medioiden viestinnällisiä ominaisuuksia ja erikoispiirteitä
- suunnitella ja kehittää asiakkaille luovia kampanjaideoita
- laajentaa tiimityö- ja presentaatio-osaamistaan

Sisältö

Opiskelija toimii luovan suunnittelutiimin vastuullisen AD:n roolissa. Monimediallinen harjoitustyö tai projekti voidaan toteuttaa toimeksiantona, jonka yhteydessä AD/copy -työparina ideoidaan, perussuunnitellaan, visualisoidaan, kirjoitetaan ja presentoidaan. Projektinhallinta, luovuus ja visuaalinen retoriikka ovat kampanja AD:n keskeisiä työvälineitä.

Oppimateriaalit

Jaetaan jakson ITS-kurssilla

Opetusmenetelmät

Opiskelijat kehittävät osaamistaan hyödyntämällä aitoa työelämätehtävää tai sitä simuloivaa toimeksiantoa.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innopeda-menetelmät

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimisjaksolla toteutetaan yksi laajempi moniosainen oppimistehtävä. Opetus ja ohjaus keskittyy tehtävän ratkaisuun.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen verkko- ja lähiopetukseen. Oppimistehtävät, visuaaliset ja kirjalliset osa-alueet. Yksilö- ja ryhmätyöt. Palautteen antaminen ja saaminen, vuorovaikutus ryhmässä.

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä viestinnän teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitoutunut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.

Siirry alkuun