Skip to main content

Culture and Arts in Improving Mental Health and Well-being (5 cr)

Code: TH00BQ56-3003

General information


Enrollment
12.12.2022 - 31.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.01.2023 - 31.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 20
Degree programmes
Master`s Degree Programme in Social Services and Health Care, Creative Well-being
Teachers
Hille Halonen
Marjo Harju
Ursula Hallas
Course
TH00BQ56
No reservations found for realization TH00BQ56-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Perjantaina 27.1.,17.2.,17.3., 21.4., ja 12.5.2023 klo 9-12.
Huomioi: Katso ennakkotehtävä Itsistä
Muutokset mahdollisia Itsi täydentyy Tammikuun 2023 aikana.

27.1 klo 9-12 Opetuspäivä Kupittaan kampus _EduCity Edu 1091 Hammarbacka
17.2 klo 9-12 Opetuspäivä Kupittaan kampus EDU city_1091 (EduCity)Hammarbacka
17.3 klo 9-12
21.4 klo 9-12
12.5 klo 9-12

Objective

After completing the course, the student is able to:
· justify the link between culture and the well-being of the mind
· describe factors influencing the well-being of the mind based on research
· to design customer-oriented events that support mental well-being and promote cultural well-being

Content

· researched and applied knowledge of the link between cultural well-being and well-being of the mind
· the link between cultural well-being and mental health, brain health and well-being at work
· designing an implementation project according to customer needs

Teaching methods

Lähiopetus ja oppimistehtävät.

Pedagogic approaches and sustainable development

Pedagogiset toimintatavat
Innovaatiopedagogiikka on keskiössä kaikissa Turun ammattikorkeakoulun (YAMK) koulutuksissa. Opiskelijat opiskelevat teoriaa käytäntöihin soveltaen. Tämä opintojakso sisältää lähiopetusta, pienryhmätyöskentelyä sekä itsenäistä opiskelua.

Lähiopetuksessa perehdytään opintojaksolle keskeiseen teoriaan sekä keskustellaan ja jaetaan kokemuksia käsiteltävistä aiheista. Pienryhmätyöskentelyssä korostuvat itseohjautuvuus, vertaisoppiminen sekä dialoginen vuorovaikutus. Yksilötehtävissä perehdytään opintojakson kirjallisuuteen, harjoitellaan tiedonhankintaa ja jalostamista sekä jäsenneltyä asioiden esitystapaa.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Osoittaa oppimistehtävässä hallitsevansa opintojakson sisällöt pääpiirteittäin.

Assessment criteria, good (3-4)

Osoittaa oppimistehtävässä hallitsevansa opintojakson sisällöt hyvin sekä osaavansa myös soveltaa oppimaansa.

Assessment criteria, excellent (5)

Osoittaa oppimistehtävässä opintojakson sisältöjen monipuolista hallintaa ja soveltamista.

Go back to top of page