Skip to main content

Customer-Oriented Business, Marketing and Entrepreneurship (5 cr)

Code: KH00BS75-3009

General information


Enrollment
05.12.2022 - 31.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2023 - 31.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Industrial Management Engineering
Teachers
Heidi Kurvinen
Groups
MTUTAMK23
Degree Programme in Industrial Management Engineering, Sales
Course
KH00BS75
No reservations found for realization KH00BS75-3009!

Evaluation scale

H-5

Objective

The student can describe the requirements for a successful business. The student can communicate goals of a business to various interest groups of a business. The student is able to establish a marketing plan to reach customers. The student can describe a business idea.

Content

Business environment
Marketing
Business planning
Entrepreneurship

Materials

Hänti, Sirpa. (2021). Asiakkaista ansaintaan: asiakaskeskeinen liiketoimintamalli (e-kirja käytettävissä AMK-tunnuksilla) Tenttikirja
Omat muistiinpanot.
Itslearning oppimisympäristön luentomateriaali.

Samoja asioita mm.
Saarelainen, Esa. (2013). Kohti menestyvää liiketoimintamallia. (ekosysteemi) (lainasto kirja)
Bergström, Seija & Leppänen, Arja. (2015 tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. (osittain)
Viitala, Riitta & Jylhä, Eila (2013). Liiketoimintaosaaminen. Menestyvän yritystoiminnan perusta.

Teaching methods

Opintojaksolla hyödynnetään monia oppimistapoja, mm.
- Opiskelijoiden itsenäistä oppimateriaaliin perehtymistä sekä sen pohjalta kontaktitunneilla aktivoivia oppimiskeskusteluja
- opettajan avainluentoja
- opittua ja luettua mittaava tentti.

- oppimisympäristönä Itslearning

Exam schedules

Tentti (Ajankohta käydään läpi ensimmäisellä tapaamiskerralla).
Uusintamahdollisuus ilmoitetaan myöhemmin.

International connections

Opintojaksolla hyödynnetään Turun ammattikorkeakoulun innovaatiopedagogiikkaa nojaavaa oppimista, jossa keskeistä on tiedon ja osaamisen jakaminen, yhdistely, luova ja myös kriittinen ajattelu.
Opittua pyritään soveltamaan käytäntöön opintojakson mahdollisuuksien ja rajoituksien mukaisesti.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

5 ects = 135 h, jakaantuen itsenäiseen osuuteen, kirjallisuuteen perehtymiseen, luentoihin, tenttiin.

Go back to top of page