Skip to main content

Screenwriting clinic (10 cr)

Code: KU00CJ90-3001

General information


Enrollment
02.07.2022 - 08.12.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.08.2022 - 21.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
1 - 10
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
English
Seats
1 - 100
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Kaarina Leinonen
Teacher in charge
Kaarina Leinonen
Groups
PMEDIS20elok
PMEDIS20elok
Course
KU00CJ90
No reservations found for realization KU00CJ90-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Käsikirjoitusklinikka tarjoaa opiskelijalle henkilökohtaista ohjausta oman taiteellisen ajattelun ja kirjoittamisen kehittämisessä sekä projektien loppuunsaattamisessa.

Opiskelija saa
- henkilökohtaista palautetta käsikirjoituksen eri versioista sekä tukea ideointiin ja prosessin läpivientiin
- dramaturgista tukea
- palautteenantotaitojen harjoittelua
- apua ongelmanratkaisuun
- projektinhallintataitojen harjoittelua

Ajoitus: Lukuvuosittain tammi-toukokuu sekä syys-joulukuu

Edeltävyysehto: Kirjallinen ilmaisu/ Fiktion käsikirjoittaminen tai vastaavat fiktion käsikirjoittamisen perustaidot

Objective

• henkilökohtaista palautetta käsikirjoituksen eri versioista ja tukea ideointiin sekä prosessiin läpiviemiseen
• dramaturgista tukea
• palautteenantotaitojen treenausta
• apua ongelmaratkaisuun
• projektinhallintataitojen harjoittelua

Content

Käsikirjoitusklinikka tarjoaa opiskelijalle henkilökohtaista ohjausta oman taiteellisen ajattelun ja kirjoittamisen kehittämisessä ja projektien loppuunsaattamisessa.

Teaching methods

- Henkilökohtaiset tapaamiset opettajan ohjauksessa Käsikirjoitusklinikalla
- Itsenäinen työskentely
- Research-materiaalin sekä kirjallisuuden haltuunotto projektisuunnitelman mukaisesti
- Työajanseuranta ja raportointi

Evaluation methods and criteria

Asteikolla 1-5 /hylätty

Further information

Lisätiedot ja ilmoittautuminen Itslearningissa.

Go back to top of page