Customer Service (2 cr)
Code: TE00BQ51-3007
General information
- Enrollment
-
02.12.2022 - 20.01.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2023 - 31.05.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Heidi Kurvinen
- Course
- TE00BQ51
Evaluation scale
H-5
Objective
customer service
custumer behavior
customer experience
Content
customer service
custumer behavior
customer experience
Materials
Grönroos, Christian (eri vuosia) Palvelujen johtaminen ja markkinointi.
Storbacka, Kai & Lehtinen, Jarmo. R. (eri vuosia) Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkuuden armoilla.
Bergström, Seija & Leppänen, Arja (2015, 2021) Yrityksen asiakasmarkkinointi.
Tunneilla jaettu materiaali.
Omat muistiinpanot.
Teaching methods
Keskustelut, harjoitteet, havainnointi ja tentti.
Oppimisympäristönä Itslearning.
Exam schedules
Ajankohta tarkentuu opintojakson alussa.
Tentti arvioidaan asteikolla 0-5.
Tentti on osin monivalinta- ja avoimia kysymyksiä sisältävä koe / tentti.
Uusinta on essee-muotoinen tentti.
Student workload
Opiskelija osallistuu tunneilla keskusteluun ja harjoitteisiin 16 h
Pareittain tehtävä havainnointitehtävä ja havainnoinnin valmistelu 4-6 h
Tentti ja tenttiin kertaus 12 h
Itsenäinen työskentely ja tiedonhaku, valmistelu tunneille 16 h
Toteutukseen voi liittyä yritystoimeksiantoja.
Pääosa tehtävänannoista toteutetaan suullisina toimeksiantoina luentojen ja teoreettisen aiheen yhteydessä, eikä niitä toisteta luennoitsijan toimesta. Suullisten tehtävänantojen tavoitteena on simuloida asiakkaiden antamia toimeksiantoja.