Skip to main content

Customer Service (2 cr)

Code: TE00BQ51-3007

General information


Enrollment
02.12.2022 - 20.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2023 - 31.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Heidi Kurvinen
Course
TE00BQ51
No reservations found for realization TE00BQ51-3007!

Evaluation scale

H-5

Objective

customer service
custumer behavior
customer experience

Content

customer service
custumer behavior
customer experience

Materials

Grönroos, Christian (eri vuosia) Palvelujen johtaminen ja markkinointi.
Storbacka, Kai & Lehtinen, Jarmo. R. (eri vuosia) Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkuuden armoilla.
Bergström, Seija & Leppänen, Arja (2015, 2021) Yrityksen asiakasmarkkinointi.
Tunneilla jaettu materiaali.
Omat muistiinpanot.

Teaching methods

Keskustelut, harjoitteet, havainnointi ja tentti.
Oppimisympäristönä Itslearning.

Exam schedules

Ajankohta tarkentuu opintojakson alussa.
Tentti arvioidaan asteikolla 0-5.
Tentti on osin monivalinta- ja avoimia kysymyksiä sisältävä koe / tentti.
Uusinta on essee-muotoinen tentti.

Student workload

Opiskelija osallistuu tunneilla keskusteluun ja harjoitteisiin 16 h
Pareittain tehtävä havainnointitehtävä ja havainnoinnin valmistelu 4-6 h
Tentti ja tenttiin kertaus 12 h
Itsenäinen työskentely ja tiedonhaku, valmistelu tunneille 16 h

Toteutukseen voi liittyä yritystoimeksiantoja.

Pääosa tehtävänannoista toteutetaan suullisina toimeksiantoina luentojen ja teoreettisen aiheen yhteydessä, eikä niitä toisteta luennoitsijan toimesta. Suullisten tehtävänantojen tavoitteena on simuloida asiakkaiden antamia toimeksiantoja.

Go back to top of page