Skip to main content

Development task (10 cr)

Code: 3011380-3010

General information


Enrollment
02.07.2019 - 31.10.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
8 cr
RDI portion
8 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Sari Asteljoki
Course
3011380
No reservations found for realization 3011380-3010!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Toteutuu yhdessä Tutkimus- ja kehittämismenetelmät (5 op) kanssa.
Alkuinfo pidetty keväällä.
Lähijaksot:
I
13.9. klo 09.15-14.00
- Alustus TKI-osaamisen kokonaisuuteen
- Tiedonhankinnasta
II
10.10. klo 09.15-15.00
- Aihealueeseen liittyvät löydökset
- Kyselyn laadinnasta
- Tiedonhankinnasta
III
15.11. 09.15-15.00
- Raportoinnista
- Menetelmistä mm. kysely, haastattelu
IV
12.12. klo 09.15-15.30
- Esitykset, oman asiantuntijuuden kehittyminen
- Miten jatkan aihetta opinnäytetyöksi

Objective

x

Materials

Ilmoitetaan Optimassa

Teaching methods

Lähipäivät, itsenäinen opiskelu, tiimityö, opetuskeskustelut ryhmissä.

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

Opiskelijaa aktivoivat oppimismenetelmät, yrittäjyys, työelämälähtöisyys, joustavuus, monialaisuus, luovuus, monipuolinen kehittävä arviointi, kansainvälisyys, opinnollistaminen ja itsensä työllistäminen.

Completion alternatives

-

Student workload

10 op = 226 tuntia, josta neljä lähipäivää.

Evaluation methods and criteria

Arviointi noudattelee opinnäytetyön kriteereitä menetelmien osalta.

Failed (0)

Ongelmaa ei ole määritelty.
Tietoperustaa ei ole hyödynnetty ja/tai suppeasti ja irrallisesti.
Tuloksia ei ole esitetty kunnolla, vaan pintapuolisesti ja/tai omiin kokemuksiin nojautuen.
Tavoitteiden saavuttamista ei ole arvioitu ja ongelmien avoimeksi jäämistä on perusteltu puutteellisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Ongelma (mihin haetaan vastausta) ja tavoitteet on osittain määritetty.
Tietoperustaa (aihealueesta ja menetelmistä) on hyödynnetty, mutta suppeasti ja se jää irralliseksi.
Tulokset on esitetty ja niitä on arvioitu, mutta pintapuolisesti tai omiin kokemuksiin rajoittuen. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu heikosti ja mahdollista ongelmien avoimeksi jäämistä on perusteltu puutteellisesti.

Assessment criteria, good (3-4)

Ongelman (mihin haetaan vastausta) asettelu on selkeä.
Tavoitteiden määrittely on perusteltu.
Tietoperustaa (aihealueesta ja menetelmistä) on hyödynnetty ja tukee aihealuetta.
Tulokset on esitetty huolellisesti. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu perustellen. Tavoitteiden saavuttaminen liittyy tietoperustaan ja ongelmaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Ongelman (mihin haetaan vastausta) asettelu on oivaltava. Tavoitteiden määrittely on selkeä, täsmällinen ja hyvin perusteltu.
Tietoperusta (aihealueesta ja menetelmistä) syventää aihealueen käsittelyä.
Tulokset on esitetty syvällisesti ja kriittisesti analysoiden. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu reflektoiden. Tavoitteiden saavuttaminen liittyy tietoperustaan ja ongelmaan.

Further information

-

Go back to top of page