Skip to main content

Aspects of Marketing and Marketing Environment (10 cr)

Code: 3011512-3007

General information


Enrollment
01.06.2020 - 01.09.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 10.11.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Arto Manninen
Timo Luukka
Course
3011512
No reservations found for realization 3011512-3007!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Kurssi sisältää esitehtävän joka tulee palauttaa Optimaan 23.08.2020 mennessä (siis ennen ensimmäistä lähitapaamikertaa). Tehtävä löytyy Optimasta.
01.09.2020 klo 09:15 - 12:15 B2B myynti ja markkinointi
22.09.2020 klo 09:15 - 12:15 Digitaalisen markkinonnin perusteet
20.10.2020 klo 09:15 - 12:15 Brand Manahement FMCG
10.11.2020 klo 09:15 - 12:15 Brand Mangement Palvelu & B2B brändit

Objective

The student is able to
- identify and use different competitive means of marketing for practical needs
- use marketing communications in the company's operations
- analyze and plan the structure, goals and practices of B2B marketing
- analyze the potential of digital marketing in consumer marketing
- plan digital marketing in consumer marketing.

Content

Täsmennetään opintojakson toteutussuunnitelmassa.

Materials

Lähiopetuksessa luennoitsijan jakama materiaali.
Lisäksi B2B moduulissa esitehtävän kirjallisuus: Oivaltava myyntityö. Asiakkaana organisaatio. Sirpa Hänti, Liisa Kiristo - Mertanen, Heidi Kock. 2016. Edita, Helsinki
.

Teaching methods

Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla.

Exam schedules

Kurssilla ei ole tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys, tiimioppiminen ja verkkotyöskentely.

Completion alternatives

Ei valinnaista suoritustapaa.

Student workload

10 op = 270 tuntia

Evaluation methods and criteria

Arvioinnin kohteina ovat osallistuminen lähiopetukseen, ryhmätyöt sekä henkilökohtaiset tehtävät.
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Lähiopetukseen osallistuminen ei ole pakollista. Koska lähiopetuksessa tapahtuu oleellista oppimista esillä olevan aihealueen käsittelyä laajentamalla ja syventämällä, vaikuttaa lähiopetuksesta poissaolo alentavasti arvosanaan.
Suoriutuakseen hyväksytysti kurssista tulee opiskelijan osallistua vähintään yhteen lähiopetuskertaan.

Failed (0)

Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on hylätty, suoritus hylätään.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.

Go back to top of page