Skip to main content

Marketing Project (5 cr)

Code: 3011610-3003

General information


Enrollment
03.07.2019 - 20.09.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.09.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Taru Kankaanpää
Timo Linnossuo
Course
3011610
No reservations found for realization 3011610-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opiskelija osallistuu aktiivisesti osuuskunnan markkinointiin ja myyntiin tai toteuttaa markkinointia tai myyntiä toimeksiantajayrityksen lukuun.

Objective

Student is able to design and carry out target-oriented marketing.
He/She can determine target groups and can choose suitable marketing methods and channels for a target group. Student can carry out the project according to practical edge conditions.

Content

Designing and implementing a marketing project.

Pedagogic approaches and sustainable development

Tiimioppiminen, dialogi, lukuohjelma, oppimissopimus

Student workload

Markkinoinnin käytännön toteutus omassa osuuskunnassa sekä toimeksiantajayritysten lukuun
Projektityötä 70h
Dialogitreenit 35 h
Ammattikirjallisuuden lukeminen ja sen soveltaminen käytäntöön 30h

Evaluation methods and criteria

Toiminnasta syntynyt evidenssi (portfolio), jossa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.

Failed (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti treeneihin ja osuuskuntatoimintaan.
Opiskelijalla vakavia puutteita lukemisessa tai portfoliossa.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Vakavia puutteita osaamisen kehittymisessä.

Assessment criteria, good (3-4)

Lieviä puutteita osaamisen kehittymisessä.

Assessment criteria, excellent (5)

Osaaminen kehittynyt tavoitteiden mukaisesti.

Go back to top of page