Marketing Project (5 cr)
Code: 3011610-3003
General information
- Enrollment
-
03.07.2019 - 20.09.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Taru Kankaanpää
- Timo Linnossuo
- Course
- 3011610
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opiskelija osallistuu aktiivisesti osuuskunnan markkinointiin ja myyntiin tai toteuttaa markkinointia tai myyntiä toimeksiantajayrityksen lukuun.
Objective
Student is able to design and carry out target-oriented marketing.
He/She can determine target groups and can choose suitable marketing methods and channels for a target group. Student can carry out the project according to practical edge conditions.
Content
Designing and implementing a marketing project.
Pedagogic approaches and sustainable development
Tiimioppiminen, dialogi, lukuohjelma, oppimissopimus
Student workload
Markkinoinnin käytännön toteutus omassa osuuskunnassa sekä toimeksiantajayritysten lukuun
Projektityötä 70h
Dialogitreenit 35 h
Ammattikirjallisuuden lukeminen ja sen soveltaminen käytäntöön 30h
Evaluation methods and criteria
Toiminnasta syntynyt evidenssi (portfolio), jossa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti treeneihin ja osuuskuntatoimintaan.
Opiskelijalla vakavia puutteita lukemisessa tai portfoliossa.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Vakavia puutteita osaamisen kehittymisessä.
Assessment criteria, good (3-4)
Lieviä puutteita osaamisen kehittymisessä.
Assessment criteria, excellent (5)
Osaaminen kehittynyt tavoitteiden mukaisesti.