Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011612-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 05.07.2019 - 30.08.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 04.08.2019 - 23.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 10 - 15
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
2.9-20.12.2019
The student will use different digital marketing tools to create and deliver information and/or products and/or services. To analyze, to assess the success of a marketing campaign and to learn more about different customer groups' digital behavior.
Projects: website design, blog posts, facebook marketing, editing of digital content (pictures, video), digital marketplace, etc.
Tavoitteet
Opiskelija tuntee monikanavamarkkinoinnin käsitteen. Hän tunnistaa markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnan keinoja digitaalisessa ympäristössä ja osaa soveltaa niitä tilannekohtaisesti.
Sisältö
- digitaalinen toimintaympäristö
- hakukoneoptimointi
- liikenteen luominen sivustolle
- toimiva sivusto
- verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä
Oppimateriaalit
to be chosen, edited, applied acc. project needs and students interests
based on literature, cases etc on digiailization
Opetusmenetelmät
This unit is based on the working culture of BusinessAcademy incl. training sessions, learning agreement, projects and reading.
two weekly and mandatory training sessions (3-4 h)
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
no exam, learning is reported in portfolio
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
active Innovation Pedagogy: working life projects in international team about various digital applications
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 cr = 133 working hours. Project hours count for min. 80 h and rest of hours comes from topic related reading points and attendance in training sessions. All projects should include a project plan with pre-motorola followed by post-motorola. Books, TED talks, research reports chosen by student him/herself should be relevant and adequate for a professional implementation of the project.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
continuous self, peer, coach feedback (motorola model)
overall evaluation by coach
individual and group development discussions
Hylätty (0)
no or very little attendance
incomplete portfolio
not enough reported working hours or reflections
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Grade 1-2 (pass- satisfactory) the student is able to
-identify the basic concepts of digital marketing
-use the existing information/theories about digital marketing
-take care of basic tasks in the area of digital marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Grade 3-4 (good) the student is able to
-work independently, actively and according to the customer assignment by using available know-how and information
-work with goal-orientation
-achieve results and to develop his/her own work
-choose relevant tools and to apply different tools in versatile ways
-report and to reflect the results in a logical and consistent way
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Grade 5 (exellent) the student is able to
-apply existing information and theories and to develop his/her work innovatively
-analyze his/her work and the stages of the working process and based on the learnings find development areas
-report and reflect critically the outcome of the project and to show ability to ----discuss different options.
-work with active, innovative and goal-oriented approach
Lisätiedot
-