Skip to main content

Thesis Results and Outcomes (5 cr)

Code: 7081267-3027

General information


Enrollment
01.04.2023 - 08.11.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
30.10.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 19
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Tiina Suni
Course
7081267
No reservations found for realization 7081267-3027!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Varhaiskasvatuksen opinnäytetyön tulostyöpaja ke 29.11.2023 klo 11:30 - 13:30 Zoomissa https://turkuamk.zoom.us/my/tiinasuni

Tulosten/tuotoksen palautus Itsiin viikkoa ennen työpajaa.

Henkilökohtainen ohjaustapaaminen (1-2 ohjaustapaamista / lukukausi) sovitaan opettajan kanssa, opiskelijat ottavat yhteyttä opettajaan ajankohdan sopimiseksi.

Objective

Student
- is able to use applicable methods in the research and development work
- is able to write the preliminary results of the thesis or present a preliminary outcome.
- is able to utilize the research and development literature relating to the subject of the thesis in the presentation of results and outcomes.

Content

Content
- writing and presenting the results or outcomes of the thesis
- giving and receiving peer feedback

Teaching methods

Yksilö-/pari-/pienryhmätyöskentely
Työelämä- ja tutkimusperusteinen sekä kirjallisuusperusteinen työskentely

Pedagogic approaches and sustainable development

Tutkiva ja kehittämällä oppiminen
Työelämäyhteydessä oppiminen

Student workload

Opinnäytetyön tulosten/tuotoksen laatiminen ja palauttaminen Its-alustalle.

Assessment criteria, approved/failed

Opinnäytetyön tulokset on esitetty hyväksytysti (tutkimusaineisto / kehittämistehtävän materiaali on kerätty ja sen esittely vähintään aloitettu opinnäytetyön luonnoksessa).

Evaluation methods and criteria

Tulosvaiheen opinnäytetyöluonnos

Go back to top of page