International Marketing (5op)
Toteutuksen tunnus: 3041014-1006
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2017 - 31.07.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 50 - 100
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Juhana Lounela
- Opintojakso
- 3041014
Toteutukselle International Marketing 3041014-1006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
The student: has insight into the environment, process and operations of international market expansion knows the foundations on which the decisions concerning market entry strategies are made can implement marketing strategies into practise
Sisältö
Contents: decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisions decising which markets to enter market entry strategies designing the global marketing programme