Customer Relationship Management Systems (5 cr)
Code: 3101108-3004
General information
- Enrollment
-
01.06.2020 - 31.10.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
31.08.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Professional Sales
- Teachers
- Jukka Rantala
- Course
- 3101108
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Ajoitus 31.8. - 31.12.2020. Toteutus perustuu luentoihin, harjoituksiin ja laajaan harjoitukseen, jossa laaditaan myynnin ohjausjärjestelmä yksilöllisestä näkökulmanta. Myynti kytketään toteutuksen aikana sekä yrityksen ympäristöön että yrityksen sisäisiin ominaispiirteisiin. Yrityksen sisäisten ohjausjärjestelmien ja tietoteknisten järjestelmien (mm. ohjelmistojen kuten CRM ja ERP) ohjausvaikutusten arviointi sisältyy tehtävänantoon. Toteutuksessa lähestyminen tapahtuu PK- yrityksen näkökulmasta.
Objective
The student is able:
- to use the CRM software
- to evaluate how CRM systems are connected in company's enterprise resource planning systems
- to make proposals for the development of information systems
- to use constantly changing software
- to judge the need for continuous learning of software
Content
CRM software as a sales support
CRM system as part of the ERP system
Case
Location and time
3.9. - 31.12.2018
Materials
Pääosin sähköisenä Optimassa, Office 365 ja Google. Microsof CRM.
Teaching methods
Soveltava PBL ja Caseoppiminen.
Exam schedules
Sovitaan toteutuksen alussa.
Student workload
Luennot, tehtävät ja Case.
Evaluation methods and criteria
Arviointi on autenttista. Kurssi on rakennettu jatkuvan arvioinnin periaatteille siten, että prosessiin integroitu arviointi ohjaa viimeisteltyihin lopputuloksiin. Lisäksi arviointi on monipuolista ja kokonaisvaltaista, sillä se koskee koko oppimisprosessia. Tyypillisesti ryhmä- tai tiimitöissä arviointi sisältää ryhmä/tiimikohtaisen vertaisarvioinnin.
Failed (0)
Kaikki tehtäviä ei ole tehty tai palautettu. Tehtävien Casen kokonaispistemäärä ei ylitä 50 % kokonaispistemäärästä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Kaikki tehtävät ja Case(t) tehty ja palautettu. Tehtävien ja Casen kokonaispistemäärä 50 % - 65 % kokonaispistemäärästä.
Assessment criteria, good (3-4)
Kaikki tehtävät ja Case(t) tehty ja palautettu. Tehtävien ja Casen kokonaispistemäärä 66 % - 85 % kokonaispistemäärästä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kaikki tehtävät ja Case(t) tehty ja palautettu. Tehtävien ja Casen kokonaispistemäärä yli 85 % kokonaispistemäärästä.