Siirry suoraan sisältöön

Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: 3141054-1002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2017 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
16 - 40
Koulutus
Tradenomi (ylempi AMK), liiketoiminnan kehittäminen
Opettajat
Eija Koivisto
Opintojakso
3141054

Toteutukselle Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminen 3141054-1002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakassuhteiden ja verkostojen johtamiseen liittyvät ajankohtaiset kysymykset ja tutkimustrendit osaa arvioida ja soveltaa uutta tutkimustietoa yrityksen asiakassuhteiden johtamisessa ja liiketoimintakonseptien kehittämisessä pystyy toimimaan erilaisissa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamis- ja kehittämistehtävissä asiakasarvoa tuottavasti

Sisältö

Sisältö asiakassuhdejohtamisen kehittyminen ja siihen liittyvä teoreettinen keskustelu asiakassuhdestrategioiden kehittäminen, asiakkuuksien eri vaiheet ja keinot ylläpitää asiakkuuksia erilaiset verkostot ja niiden johtamisen problematiikka

Siirry alkuun