Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: 3141054-1002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2017 - 31.07.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 16 - 40
- Koulutus
- Tradenomi (ylempi AMK), liiketoiminnan kehittäminen
- Opettajat
- Eija Koivisto
- Opintojakso
- 3141054
Toteutukselle Asiakas- ja verkostosuhteiden johtaminen 3141054-1002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakassuhteiden ja verkostojen johtamiseen liittyvät ajankohtaiset kysymykset ja tutkimustrendit osaa arvioida ja soveltaa uutta tutkimustietoa yrityksen asiakassuhteiden johtamisessa ja liiketoimintakonseptien kehittämisessä pystyy toimimaan erilaisissa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamis- ja kehittämistehtävissä asiakasarvoa tuottavasti
Sisältö
Sisältö asiakassuhdejohtamisen kehittyminen ja siihen liittyvä teoreettinen keskustelu asiakassuhdestrategioiden kehittäminen, asiakkuuksien eri vaiheet ja keinot ylläpitää asiakkuuksia erilaiset verkostot ja niiden johtamisen problematiikka