Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin strateginen johtaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: 3141055-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2015 - 30.06.2015
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
Tradenomi (ylempi AMK), yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
Opettajat
Eija Koivisto
Opintojakso
3141055

Toteutukselle Markkinoinnin strateginen johtaminen 3141055-1001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijatuntee markkinoinnin teorioiden kehityksen ja tämän hetken tutkimustrenditkehittää yrityksen markkinointiajattelua ja markkinointistrategiaaosaa arvioida markkinoinnin mallien ja menetelmien käyttökelpoisuutta eri tilanteissakehittää yrityksen markkinointia ja asiakasviestintää strategisten tavoitteiden toteuttamiseksi

Sisältö

Sisältö markkinointi teoreettisen tutkimuksen kohteena markkinointi kannattavien asiakassuhteiden rakentamisena, ylivertaisen arvon tuottamisena asiakkaille; millaista johtamista ja kehittämistä tarvitaan sen toteutumiseksi ajankohtaiset keskusteluteemat

Siirry alkuun