Markkinoinnin strateginen johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: 3141055-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2015 - 30.06.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 30
- Koulutus
- Tradenomi (ylempi AMK), yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
- Opettajat
- Eija Koivisto
- Opintojakso
- 3141055
Toteutukselle Markkinoinnin strateginen johtaminen 3141055-1001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijatuntee markkinoinnin teorioiden kehityksen ja tämän hetken tutkimustrenditkehittää yrityksen markkinointiajattelua ja markkinointistrategiaaosaa arvioida markkinoinnin mallien ja menetelmien käyttökelpoisuutta eri tilanteissakehittää yrityksen markkinointia ja asiakasviestintää strategisten tavoitteiden toteuttamiseksi
Sisältö
Sisältö markkinointi teoreettisen tutkimuksen kohteena markkinointi kannattavien asiakassuhteiden rakentamisena, ylivertaisen arvon tuottamisena asiakkaille; millaista johtamista ja kehittämistä tarvitaan sen toteutumiseksi ajankohtaiset keskusteluteemat