Multidisciplinary Network, Safe Life and Permanent Relationships (5 cr)
Code: 7081249-3007
General information
- Enrollment
-
02.12.2023 - 25.03.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2024 - 05.04.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 56 - 65
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Niina Vuoristo
- Noora Kumpulainen
- Laura Närvi
- Susanna Virta
- Groups
-
DKOTYK24Diploma of higher education in working in schools
- Course
- 7081249
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
MUUTOKSET MAHDOLLISIA OPINTOJAKSON ALOITUKSEEN ASTI
Moduuli sisältää itsenäisiä ennakkotehtäviä ja verkko-opetusta. Verkko-opetus toteutuu tiistaisin klo 16.00 - 18.00. Päivien tarkempi aikataulu kuvataan Itslearningissa.
HUOM! Jos olet saanut hyväksiluvun moduulin 1. opintojaksosta (Lapsi- ja perhepalvelut perheen tukena), osallistu silti ko. jakson aloituskertaan 16.1.2024. Silloin aloitetaan ja ohjeistetaan moduulin kaikki opintojaksot. Linkki tuohon tapaamiseen: https://turkuamk.zoom.us/j/66526762160.
27.2.2024 klo 16.00 - 18.00 Systeeminen työote perheiden palveluissa / LN
*****************************************************************************
5.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Mentalisaatio / LN
******************************************************************************
12.3.2024 klo 16.00 -18.00 Lapsen asema erossa / SV
**********************************************************************************
19.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Lapsen kaltoinkohtelu / SV
***********************************************************
26.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Tentti / LN ja NK
HUOM! Kaikki kurssin tehtävät tulee olla palautettuna 31.3. mennessä. Mikäli tehtäviä puuttuu, kurssi hylätään. Kurssin arviointi alkaa 1.4. Tämän arvioinnin jälkeen otetaan vastaan vain uusintatenttien arvosanat.
Jakson uusintatentit 23.4 ja 24.9.2024 kello 17.00-18.00
Objective
Student
- forms a view of his/her own role in a multifunctional working environment.
Content
Content
- early education, preschool and school, the learning institution supporting the welfare of children and the youth
- support for parenting and partnerships, divorces
- mentalization
- special level support and consultation (cf. child welfare notifications), disembarked services; working on
interfaces
- systematic work approach on the interfaces of basic services / repairing services
Teaching methods
Yksilöoppiminen
Luento-opetusperusteinen
Exam schedules
Tenttimateriaali:
-Viinikka, A. (toim.) 2014. Mentalisaatio perheiden kohtaamisessa. Mannerheimin Lastensuojeluliitto. Helsinki
- Leena Turja: Lapset osallisina - Kohti uutta varhaiskasvatuskulttuuria Luettavissa: https://eceaf.org/wp-content/uploads/2014/03/2011-3-Turja.pdf
Jakson uusintatentit 23.4 ja 24.9.2024 kello 16.00-18.00
International connections
Tutkiva oppiminen
Student workload
Lähiopetus ja ennakkotehtävät 2 op
Tentti 2 op
Portfolion työstäminen 1 op