Skip to main content

Multidisciplinary Network, Safe Life and Permanent Relationships (5 cr)

Code: 7081249-3007

General information


Enrollment
02.12.2023 - 25.03.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 05.04.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
56 - 65
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Niina Vuoristo
Noora Kumpulainen
Laura Närvi
Susanna Virta
Groups
DKOTYK24
Diploma of higher education in working in schools
Course
7081249
No reservations found for realization 7081249-3007!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

MUUTOKSET MAHDOLLISIA OPINTOJAKSON ALOITUKSEEN ASTI

Moduuli sisältää itsenäisiä ennakkotehtäviä ja verkko-opetusta. Verkko-opetus toteutuu tiistaisin klo 16.00 - 18.00. Päivien tarkempi aikataulu kuvataan Itslearningissa.

HUOM! Jos olet saanut hyväksiluvun moduulin 1. opintojaksosta (Lapsi- ja perhepalvelut perheen tukena), osallistu silti ko. jakson aloituskertaan 16.1.2024. Silloin aloitetaan ja ohjeistetaan moduulin kaikki opintojaksot. Linkki tuohon tapaamiseen: https://turkuamk.zoom.us/j/66526762160.

27.2.2024 klo 16.00 - 18.00 Systeeminen työote perheiden palveluissa / LN

*****************************************************************************

5.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Mentalisaatio / LN

******************************************************************************

12.3.2024 klo 16.00 -18.00 Lapsen asema erossa / SV

**********************************************************************************
19.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Lapsen kaltoinkohtelu / SV

***********************************************************

26.3.2024 klo 16.00 - 18.00 Tentti / LN ja NK

HUOM! Kaikki kurssin tehtävät tulee olla palautettuna 31.3. mennessä. Mikäli tehtäviä puuttuu, kurssi hylätään. Kurssin arviointi alkaa 1.4. Tämän arvioinnin jälkeen otetaan vastaan vain uusintatenttien arvosanat.

Jakson uusintatentit 23.4 ja 24.9.2024 kello 17.00-18.00

Objective

Student
- forms a view of his/her own role in a multifunctional working environment.

Content

Content
- early education, preschool and school, the learning institution supporting the welfare of children and the youth
- support for parenting and partnerships, divorces
- mentalization
- special level support and consultation (cf. child welfare notifications), disembarked services; working on
interfaces
- systematic work approach on the interfaces of basic services / repairing services

Teaching methods

Yksilöoppiminen
Luento-opetusperusteinen

Exam schedules

Tenttimateriaali:
-Viinikka, A. (toim.) 2014. Mentalisaatio perheiden kohtaamisessa. Mannerheimin Lastensuojeluliitto. Helsinki
- Leena Turja: Lapset osallisina - Kohti uutta varhaiskasvatuskulttuuria Luettavissa: https://eceaf.org/wp-content/uploads/2014/03/2011-3-Turja.pdf

Jakson uusintatentit 23.4 ja 24.9.2024 kello 16.00-18.00

International connections

Tutkiva oppiminen

Student workload

Lähiopetus ja ennakkotehtävät 2 op
Tentti 2 op
Portfolion työstäminen 1 op

Go back to top of page