Persuasive Communication (5 cr)
Code: 3191050-3003
General information
- Enrollment
- 02.06.2020 - 14.09.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.09.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 30
- Degree programmes
- Master of Business Administration, Business Development
- Teachers
- Paula Aali
- Course
- 3191050
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
After completing the course, the students can
•describe social decision?making mechanisms and follow decision?making in their field
•supervise the interests of their field
•lobby and promote objectives through public affairs
•network and interact with decision?makers, authorities, organisations, and stakeholders in their field
•utilise channels of influence and apply public affairs in their activities
Contents
•stakeholders and channels of influence
•social decision?making
•social supervision of interests
•methods for practising public affairs
•networking
Objective
After completing the course, the students can
- describe social decision?making mechanisms and follow decision?making in their field
- supervise the interests of their field
- lobby and promote objectives through public affairs
- network and interact with decision?makers, authorities, organisations, and stakeholders in their field
- utilise channels of influence and apply public affairs in their activities
Content
- stakeholders and channels of influence
- social decision?making
- social supervision of interests
- methods for practising public affairs
- networking
Materials
Materiaalin esittely on Optimassa.
Exam schedules
Ei tenttejä.
Student workload
Yhteensä 133 h. Opiskelu tapahtuu kokonaan verkossa, ei lähitapaamisia.
Evaluation methods and criteria
Arviointi H-5. Arvioinnin perustana on osallistuminen verkkokeskusteluun ja -työskentelyyn. Opintojakson aikana tehdään neljä erilaista kirjallista tehtävää. Yksi on opiskelijan ja opettajan välinen keskustelupäiväkirja, muut tehtävät ovat opiskelijoiden itsenäisiä tuotoksia, joista keskustellaan muiden kesken.
Failed (0)
Opiskelija ei tee pyydettyjä tehtäviä määräajassa.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija tietää, mitä vaikuttajaviestinnällä tarkoitetaan. Hän pystyy kirjoittamaan lukemastaan ohjeiden mukaista tekstiä. Hän yrittää tuoda ajatuksiaan esiin kirjoittamalla.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija tietää ja ymmärtää, mitä vaikuttajaviestinnällä tarkoitetaan. Hän pystyy kirjoittamaan lähdemateriaalia peilaavia tekstejä ja esittelemään ajatuksiaan muulle ryhmälle. Opiskelija asennoituu opintojaksoon positiivisesti ja rakentavasti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tietää ja ymmärtää, mitä vaikuttajaviestinnällä tarkoitetaan. Hän pystyy suunnittelemaan ja kirjoittamaan ohjeiden mukaisesti erinomaisella tavalla lähdemateriaalia peilaavia tekstejä ja esittelee ajatuksiaan ansiokkaasti muulle ryhmälle. Opiskelija asennoituu opintojaksoon erittäin positiivisesti ja rakentavasti, mikä näkyy verkkokeskusteluissa ja tehtävissä.