Leveraging Social Media for Strategic Impact (5 cr)
Code: KU00CQ67-3001
General information
- Enrollment
-
31.07.2023 - 08.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 8 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
- Teachers
- Lotta Kinnunen
- Teacher in charge
- Lotta Kinnunen
- Groups
-
PMEDIS20jourPMEDIS20jour
-
PMEDIS20masnPMEDIS20 mainonnan suunnittelu
- Course
- KU00CQ67
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakso on suunnattu ensisijaisesti mainonnan suunnittelun opiskelijoille. Jos paikkoja jää, niin opiskelijoita voidaan ottaa muiltakin erikoistumisaloilta. Mainonnan suunnittelun opiskelijoiden "etuajo-oikeus" päättyy 4.9. klo 16, jonka jälkeen kursslle hyväksytään osallistujia muiltakin erikoistumisaloilta ilmoittautumisjärjestyksessä.
Opintojakson toteutussuunnitelma täydentyy.
Kontaktiopetuksen ajankohdat:
12.9. klo 9-12
19.9. klo 9-12
10.10. klo 9-12
24.10. klo 9-12
31.10. klo 9-12
7.11. klo 9-12
14.11. klo 9-12
Objective
Osaamistavoitteet:
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
-Tuntee strategisen sosiaalisen median läsnäolon merkityksen yritykselle ja organisaatiolle
-Tunnistaa sisältömarkkinoinnin periaatteet
-Osaa hyödyntää sosiaalisen median ominaispiirteitä yritystoiminnassa
-Tunnistaa kampanjoinnin ja jatkuvan someläsnäolon (always-on) erot
-Osaa käyttää sosiaalisen median analytiikkaa päätöksenteon tukena
Content
Opintojaksolla syvennytään sosiaalisen median käyttämiseen strategisena työkaluna yrityksen/organisaation liiketoiminnan tukena.
Opintojaksolla keskustellaan sosiaalisesta mediasta ammattilaisnäkökulmasta, vastataan sosiaalisen median sisältöstrategian kysymyksiin, tehdään kampanjaehdotus sosiaaliseen mediaan sekä opetellaan löytämään olennaisuuksia sosiaalisen median laajasta analytiikasta.