Skip to main content

Campaign copywriter (5 cr)

Code: 2081330-3005

General information


Enrollment
23.11.2023 - 05.03.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081330
No reservations found for realization 2081330-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointi- ja kirjoittamistaitoja sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Opettaja Tiina Vesalaisen vetämät kokonaisuudet ovat seuraavat:

ti 5.3. klo 9.15-15.00 (lähitapaaminen Tägi)
to 14.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
ti 19.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
to 21.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
ti 26.3. klo 9.15-14.00 (lähitapaaminen Fiktio)

Lukujärjestykseen on merkitty myös tunnit omatoimiseen ja ryhmätyöskentelyyn.
Ajoitus: kevät 2024:

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and write different texts in Finnish
- Assess the impact of texts and the potential for expression
- Choose ways to search for and apply information in a critical and creative way
- Edit and popularize various Finnish texts
- Develop a creative idea and campaign according to the product, target group and media

Content

.

Materials

Opettajan ohjeistama

Teaching methods

Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Yksilä- ja tiimityö, ryhmäkeskustelu, arviointi ja palaute.

Exam schedules

EI tenttiä.

International connections

Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, ideointi.
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.

Student workload

Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
• ideoi ja kirjoittaa tekstit monipuolisesti.

Further information

Itslearning
Sähköposti

Go back to top of page