Skip to main content

Campaign copywriter (5 cr)

Code: 2081330-3005

General information


Enrollment
23.11.2023 - 05.03.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081330
No reservations found for realization 2081330-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointi- ja kirjoittamistaitoja sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Opettaja Tiina Vesalaisen vetämät kokonaisuudet ovat seuraavat:

ti 5.3. klo 9.15-15.00 (lähitapaaminen Tägi)
to 14.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
ti 19.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
to 21.3. klo 14-16 (Zoom pienryhmälle tai kahdelle)
ti 26.3. klo 9.15-14.00 (lähitapaaminen Fiktio)

Lukujärjestykseen on merkitty myös tunnit omatoimiseen ja ryhmätyöskentelyyn.
Ajoitus: kevät 2024:

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and write different texts in Finnish
- Assess the impact of texts and the potential for expression
- Choose ways to search for and apply information in a critical and creative way
- Edit and popularize various Finnish texts
- Develop a creative idea and campaign according to the product, target group and media

Content

.

Materials

Opettajan ohjeistama

Teaching methods

Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Yksilä- ja tiimityö, ryhmäkeskustelu, arviointi ja palaute.

Exam schedules

EI tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, ideointi.
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.

Student workload

Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
• ideoi ja kirjoittaa tekstit monipuolisesti.

Evaluation methods and criteria

Aikataulu lukujärjestyksen mukaan.

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut tehtäviä eikä ole ollut paikalla lähitunneilla.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on tehnyt välttävästi tehtävät ja ollut harvoin paikalla lähitunneilla.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on tehnyt aktiivisesti tehtävät, ottanut asioista selvää ja ollut kiitettävästi paikalla lähitunneilla.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on tehnyt erinomaisesti tehtävät, ottanut asioista selvää, soveltanut tietoa tehtäviin ja ollut aina paikalla lähitunneilla.
Sekä verkko- että lähituntien osuudet on suoritettu erinomaisesti.

Further information

Itslearning
Sähköposti

Go back to top of page