Skip to main content

Service Guidance (5 cr)

Code: TH00BP32-3007

General information


Enrollment
11.12.2023 - 21.01.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.01.2024 - 24.04.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Master School
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 35
Degree programmes
Master of Management and Leadership in Health Care
Teachers
Heli Vaartio-Rajalin
Marjo Vähäkangas
Scheduling groups
Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää. (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Small groups
Open UAS quota. Please enroll without selecting this group.
Course
TH00BP32

Realization has 1 reservations. Total duration of reservations is 2 h 30 min.

Time Topic Location
Wed 24.04.2024 time 12:30 - 15:00
(2 h 30 min)
Palveluohjaus TH00BP32-3007 (45-50 hlöä, EDU tai ICT)
ICT_C2033_2034 Teoriatila muunto
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Palveluohjaus-opintojakson (5op) tavoitteena on, että opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida asiakaslähtöistä palveluohjausta itsenäisesti ja vastuullisesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.

Opintojakson keskeiset sisällöt:
· Palveluohjaus asiakastyömenetelmänä
· Palveluvaikuttavuus
· Asiakkaan ohjauksen etiikka

Opetus:
23.1.2024 klo 10.00-11.30 Orientaatio opintojaksolle
7.2 2024 klo 9.00 -14.00 Palveluohjauksen taustaa, keskeiset käsitteet ja etiikka
6.3 2024 klo 9.00 - 12 Palveluohjaus eri näkökulmista
27.3 2024 klo 12.30-15 Ryhmätyöskentelyä
24.4 2024 klo 12.30-15 Seminaari

Linkit etätapaamisiin löytyvät myös ITS työtilasta.

Objective

After completing the course, the student is able to:
· Plan, implement and assess customer-driven service guidance independently and responsibly in cooperation with other participants

Content

· Service guidance as an approach in customer work
· Effectiveness of service
· Ethics of customer guidanc

Materials

Oppimistehtävä ja sitä tukeva materiaali It´s learningissa.

Teaching methods

Opintojakso toteutuu lähiopetuksen (7.2, 24.4) ja verkko-opetuksen (23.1, 6.3, 27.3) menetelmin. Verkko-opetus toteutuu 6.3. ja 27.3. Teamsissä. Linkki löytyy ITSlearning-alustalta.

Exam schedules

Kurssitehtävän palautus ITSiin 17.4 2024 ennen klo 16.00

Pedagogic approaches and sustainable development

Itsenäinen tiedonhaku ja kurssimateriaaliin paneutuminen, haastattelu- ja kirjoitustehtävä; aktiivinen osallistuminen luentoihin ja ryhmäkeskusteluihin, parityöhön sekä seminaariin

Completion alternatives

ei ole

Student workload

Opintojakson suorittamiseksi opiskelijan tulee tehdä yksilö/paritehtävä ja osallistua opetukseen.

Opintojakson työmäärä:
5op = 135tuntia

Oppimistehtävä 4 op
Opetukseen osallistuminen 1 op

Evaluation methods and criteria

Sähköisessä oppimisympäristössä on kuvattuna yksilö/paritehtävän arviointikriteerit.
Opintojakso arvioidaan asteikolla hyl./T1-K5. Arviointi muodostuu tehtävän arvioinnista.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

1. Raportin rakenne on pääpiirteissään johdonmukainen ja sisältää tehtäväksiannon mukaiset asiat.

2. Teoreettinen taustatieto ja käsitteet on tuotettu, mutta suppeasti.

3. Työssä on vastattu tehtäväksiannon kaikkiin kohtiin, mutta osa on käsitelty niukasti.

4. Raportti sisältää omaa pohdintaa

5. Tekstin viimeistely on ohjeiden mukaista joskin siinä on puutteita

Assessment criteria, good (3-4)

1. Raportin rakenne on johdonmukainen ja otsikointi vastaa selkeästi tehtäväksiantoa.

2. Teoreettinen taustatieto ja käsitteet on tuotettu kattavasti.

3. Työssä on vastattu hyvällä tasolla ja tasapainoisesti kaikkiin tehtäväksiannon kohtiin.

4. Raportti sisältää perusteltua ja monipuolista pohdintaa.

5. Tekstin viimeistely on ohjeiden mukaista.

Assessment criteria, excellent (5)

1. Raportin rakenne on johdonmukainen ja otsikointi vastaa selkeästi tehtäväksiantoa.

2. Teoreettinen taustatieto on monipuolista ja käsitteet on määritelty selkeästi.

3. Raportissa on vastattu analyyttisesti ja huolella kaikkiin tehtäväväksiannon kohtiin.

4. Raportti sisältää monipuolista ja analyyttistä pohdintaa.

5. Teksti on viimeisteltyä ja ohjeiden mukaista asiakieltä.

Further information

YAMK-opintoja, ei sovellu AMK-opintoihin. Avoimesta AMK:sta max. 5 opiskelijaa mukaan.

Go back to top of page