Basic Studies in Marketing Communications (5 cr)
Code: 2081322-3006
General information
- Enrollment
-
01.01.2024 - 01.02.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
08.02.2024 - 04.04.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 24
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakso koostuu kolmesta osasta kevään 2024 aikana:
1) Markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot
2) Kampanjasuunnittelun perusteet
3) Kampanja-analyysi.
Lähipäivien aikataulutus lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.
HUOM! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetusta, johon osallistuminen on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle. Lähipäivät on merkitty lukujärjestykseen.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- define and describe the different forms of marketing communications, media and communication tools
- Analyze and select customer-oriented communication tools in marketing communications design
Content
.
Materials
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Teaching methods
Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti
Tiimityöskentelyä, itsenäisiä harjoituksia
Exam schedules
-
International connections
tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi
Completion alternatives
-
Student workload
tiedonhankintaa, analysointia, presentaatioita, ideointi- ja suunnitteluharjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
Further information
HUOM! EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusteet
Opintojaksoon liittyvä viestintä tapahtuu sähköpostitse sekä ItsLearning-alustalla