Development of the Company's Wellness Offering (5 cr)
Code: KH00BY75-3002
General information
- Enrollment
-
01.12.2023 - 09.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
08.01.2024 - 09.05.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Teachers
- Annika Karppelin
- Susanna Saari
- Telle Tuominen
- Course
- KH00BY75
Realization has 7 reservations. Total duration of reservations is 24 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 02.04.2024 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
Teams
|
Wed 03.04.2024 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A317
Teoriatila
|
Tue 09.04.2024 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A308
Teoriatila
|
Tue 09.04.2024 time 14:00 - 15:00 (1 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A173_Lemminkäinen
Lemminkäinen
|
Thu 11.04.2024 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A308
Teoriatila
|
Tue 16.04.2024 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A308
Teoriatila
|
Thu 25.04.2024 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Yrityksen wellness-tarjooman kehittäminen KH00BY75-3002 |
LEM_A308
Teoriatila
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Lähiopetus lukujärjestyksen mukaisesti aikavälillä 13.2. - 23.4.2024
Opintojakson oppimistavoitteet ja sisällöt liittyvät seuraaviin aiheisiin:
- Markkina-analyysi, kilpailutilanne, kysyntä, trendit, asiakasymmärrys
- Palvelun kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin; asiakkaan ja yrityksen prosesessi
- Arvon tuottaminen asiakkaalle, innovaatiot ja erilaistuminen kilpailijoista
- Tuotteistaminen, hinnoittelu ja palvelun lanseerauksen edellyttämä viestintä
Tietoperustaosuus liittyy niin wellness- kuin matkailupalveluihin. Tietoperustaa otetaan haltuun kahdessa lukupiirissä sekä niihin liittyvässä kertaustesteissä.
Käytännön kehittämistehtävä liittyy Turun messukeskukseen: ohjelmapalvelukokonaisuus pienryhmissä messukeskuksen lavalla (konseptin suunnittelu pienryhmissä yhteiskehittelynä, toteutus, markkinointisisältöjen tuottaminen).
Objective
Upon completion of this course, the students will be able to
• identify changes in market conditions
• analyze the company's offerings and resources in relation to customer needs and values, as well as the competitive position
• apply service development models in practice, i.e. design launchable services that meet the needs and values of defined customer target groups
Content
• Market analysis
• Service development process models and their application at the company level
• Service offerings and differentiation as a competitive advantage
• Customer value creation
Materials
Ilmoitetaan lukupiiritehtävänannoissa.
Lisäksi opettajien materiaalit sekä Messukeskus-tehtävän suunnittelua tukeva itsenäinen tiedonhaku.
Teaching methods
Monimuotototeutus, jossa lähtökohtana Turun AMK:n Innopeda hyödyntäen monimuotoisia itsenäisen opiskelun sekä aktiivisen oppimisen menetelmiä kuten lukupiiri ja yhteiskehittelytyöpajat. Menetelmävalinnoilla tuetaan tietoperustan ja käytännön yhdistämistä, työelämäkontekstiin tutustumista, tiedon jakamista, rakentamista sekä luovuutta ja tiimityöskentelyä.
Exam schedules
Sovitaan kertaustesteistä lukupiiriohjeistuksien yhteydessä.
International connections
Ks. kohta oppimismenetelmät. Kestävä kehitys on läpileikkaavana teemana niin tietoperustassa kuin Messukeskuksen toimeksiantamassa kehittämistehtävässä, jossa opiskelijoiden tuottaman ohjelmakokonaisuuden teemana on lähimatkailu.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Student workload
- Lukujärjestyksessä olevat lähikerrat n. 45 h (sisältää avainluentoja, lukupiiriesityksiä, Messukeskus-tehtävään liittyen suunnittelua ja testausta)
- Etätyöskentely itsenäisesti ja pienryhmissä yht., n. 90 h eli keskimäärin 8 h/viikko mukaanlukien etäviikko (lukupiiriin lukeminen, lukupiiriesityksen teko, kertaustesteihin valmistautuminen, Messukeskus-tehtävän suunnittelu ja tiedonhaku)
Further information
Itslearning ja tarvittaessa ryhmäsähköposti