Siirry suoraan sisältöön

Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit (10 op)

Toteutuksen tunnus: KH00CL45-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 10.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.01.2024 - 08.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 - 10
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Myyntityön koulutus
Opettajat
Marianne Renvall
Arto Kuuluvainen
Ryhmät
PMYYNS22
Myyntityö S22
PLIITS22MAR
PLIITS22MAR
Opintojakso
KH00CL45

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 20 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ke 03.04.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit KH00CL45-3003
EDU_3029 Lovisa muunto byod
Ke 10.04.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit KH00CL45-3003
EDU_3029 Lovisa muunto byod
Ke 17.04.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit KH00CL45-3003
EDU_3029 Lovisa muunto byod
Ke 24.04.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit KH00CL45-3003
EDU_2003 Erik muunto byod
Ke 08.05.2024 klo 12:00 - 16:00
(4 t 0 min)
Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit KH00CL45-3003
EDU_3029 Lovisa muunto byod
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso toteutetaan MyyntiAkatemiassa. Myyntiakatemiaan haetaan erillisen rekryn kautta joka syksy ja kevät.

Kehittämisprojektien vetäminen tai projekteihin aktiivisena jäsenenä osallistuminen ja projektin suunnittelu, budjetointi, aikataulutus ja toteutus sekä loppuraportointi.

Opiskelijalla on valmiudet projektimaiseen työskentelyyn yhdessä asiakkaan kanssa ja hän osaa tavoitteellisesti suunnitella ja toteuttaa projekteja. Opiskelija tutustuu projektihallinnan työkaluihin ja osaa käyttää jotain näistä.

Opiskelija osaa myyntiprosessin vaiheet, aikataulutuksen sekä kommunikaation sekä oman tiimin että asiakkaan suuntaan. Opiskelija osaa kuunnella asiakasta ja toimia asiakaslähtöisesti. Asiakaspalaute ohjaa toimintaa.
Englanniksi

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- luoda ja ylläpitää yhteyksiä yrityksiin
- myydä omaa osaamistaan
- suunnitella, toteuttaa ja raportoida kehittämisprojektin

Sisältö

Kehittämisprojektin ja projektitiimin suunnittelu.
Projektityön toteutus, seuranta ja raportointi.

Oppimateriaalit

Treenien ja kirjareflektioiden lähteet.

Opetusmenetelmät

Tiimioppiminen ja oppiminen kehittämisprojektien tekemisen kautta. Teoriakehystä kehitetään treenien ja kirjareflektioiden avulla. Portfoliotyöskentely.

Kansainvälisyys

MyyntiAkatemiassa käytetään tiimioppimista ja portfoliotyöskentelyä, johon kuuluvat kehittämisprojektien tekeminen, treenien pitäminen, tiedonhankintaa ja kirjallisuuden lukemista ja reflektointia sekä oman oppimisen reflektointia oppimissopimuksen avulla. Tiimioppiminen on osa innovaatiopedagogiikkaa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija tekee yritysten ja organisaatioiden projektitoimeksiantoja ja hän näyttää osaamistaan portfolion muodossa. Hän pitää tuntikirjaa työtunneistaan. Opintopisteet annetaan tehdyn tuntimäärän ja portfoliotuotosten perusteella.

Lisätiedot

MyyntiAkatemiassa käytetään omaa Teams-kanavaa.

Siirry alkuun