Skip to main content

Career planning and group meetings 4 (1 cr)

Code: KH00CQ02-3003

General information


Enrollment
01.06.2025 - 30.09.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
30.09.2025 - 09.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Taru Kankaanpää
Johanna Stenroos-Vuorio
Course
KH00CQ02

Realization has 1 reservations. Total duration of reservations is 3 h 0 min.

Time Topic Location
Tue 30.09.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Lähikerta kampuksella, Urasuunnittelu ja tiimitapaamiset 4 KH00CQ02-3003
SAL_1056d_Demi Demi avo muunto
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Objective

Osaamistavoitteet
• Opiskelija tunnistaa omia kiinnostuksen kohteita ja vahvuuksia sekä löytää erilaisia työmahdollisuuksia.
• Opiskelija asettaa tavoitteita syventävälle harjoittelulle, jotka liittyvät hänen uratavoitteisiinsa ja ammatilliseen kasvuunsa.
• Päivitetty CV vastaa omaa osaamistaan ja uratavoitteitaan niin, että se tukee työnhakua ja antaa mahdolliselle työnantajalle realistisen kuvan osaamisestasi.

Content

• Tavoitteet syventävälle harjoittelulle ja urakehitykselle
• Oman ammatillisen verkoston laajentaminen
• CV:n päivitys
• Opinnäytetyö-info ja aiheen hahmottelua
• Ryhmätapaamiset
• Keskustelu tuutorin kanssa

Pedagogic approaches and sustainable development

Opiskelija työstää annettuja tehtäviä, jotka toimivat ohjauksen tukena.
Opiskelijan ja tuutoropettajan käymän ohjauskeskustelun tavoitteena on auttaa opiskelijaa löytämään omia vahvuuksiaan, kiinnostuksen kohteita ja uramahdollisuuksia.

Evaluation methods and criteria

Tehtävät arvioidaan hyväksytty - hylätty, eikä tehtävistä saa kirjallista palautetta. Työstetyt tehtävät toimivat ohjauksen tukena ja näin auttavat opiskelijaa suuntaamaan kohti kiinnostuksen kohteita ja uramahdollisuuksia.

Go back to top of page