Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing Basics (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041249-3022

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.06.2024 - 13.09.2024

Ajoitus

01.09.2024 - 20.11.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 35

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business

Opettaja

  • Kai Schleutker

Ryhmät

  • PBUADS23
    Degree Programme in Business Administration PBUADS23
  • VaihtoS24Yrmy
    VaihtoS24Yrmy
  • 09.09.2024 14:00 - 17:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 16.09.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 23.09.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 30.09.2024 12:00 - 15:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 07.10.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 24.10.2024 09:00 - 12:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 31.10.2024 09:00 - 12:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
  • 04.11.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022

Tavoitteet

The student is able to
- Recognize the potential of the web for company’s sales and marketing operations
- Explain how web traffic interacts with the web pages and how to use it for the company’s benefit
- Name the core terminology and indicators of web marketing
- Plan actions to increase visitor traffic and engagement
- Apply the basics of web analytics

Sisältö

- Features and capabilities of a well-working website
- Visibility of a webpage, SEO (search engine optimization)
- Tools and metrics for website optimization

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Arviointiasteikko

H-5