Digital Marketing Basics (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3041249-3022
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 13.09.2024
Ajoitus
01.09.2024 - 20.11.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 35
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Kai Schleutker
Ryhmät
-
PBUADS23Degree Programme in Business Administration PBUADS23
-
VaihtoS24YrmyVaihtoS24Yrmy
- 09.09.2024 14:00 - 17:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 16.09.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 23.09.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 30.09.2024 12:00 - 15:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 07.10.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 24.10.2024 09:00 - 12:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 31.10.2024 09:00 - 12:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
- 04.11.2024 13:00 - 16:00, Digital Marketing Basics 3041249-3022
Tavoitteet
The student is able to
- Recognize the potential of the web for company’s sales and marketing operations
- Explain how web traffic interacts with the web pages and how to use it for the company’s benefit
- Name the core terminology and indicators of web marketing
- Plan actions to increase visitor traffic and engagement
- Apply the basics of web analytics
Sisältö
- Features and capabilities of a well-working website
- Visibility of a webpage, SEO (search engine optimization)
- Tools and metrics for website optimization
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Arviointiasteikko
H-5