Siirry suoraan sisältöön

Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 4 (1 op)

Toteutuksen tunnus: 1002357-3282

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 15.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 30.05.2025

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Taideakatemia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Esittävän taiteen koulutus

Opettaja

  • Anna Hellstén

Ryhmät

  • PTEATS22
    Teatteri-ilmaisunohjaaja syksy 2022
  • 04.09.2024 13:00 - 15:00, Koty pteats22
  • 22.10.2024 13:00 - 16:00, Koty pteats22, tulevien projektiohjausten presentointi
  • 18.11.2024 09:00 - 10:00, Koty pteats22
  • 14.01.2025 10:00 - 11:30, Koty Pteats22
  • 25.02.2025 10:00 - 12:00, Koty pteats22, opinnäytetyöprosessin esittely
  • 06.03.2025 09:00 - 15:00, Koty: vierailu Humakin kulttuurituotattajien luokse
  • 14.04.2025 10:00 - 12:00, Koty pteats22

Tavoitteet

• Opiskelija kehittää näkemystään ammatillisesta osaamisestaan ja urasuunnitelmistaan.
• Opiskelija osaa arvioida innovaatiokompetenssiensa kehittymistä.
• Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuutta ja kansainvälisyyden merkityksen omalla ammattialallaan

Sisältö

o opinnäytetyö
o innovaatiokompetenssit -itsearviointi
o kehityskeskustelu
o HOPSin päivittäminen
o osaamispolut
o harjoittelu
o monikulttuurisuus ja oma kansainvälistyminen (vaihto-opiskelu, harjoittelu ulkomailla, kotikansainvälistyminen)

Arviointi
hyväksytty / hylätty

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:

Opiskelija osoittaa oma-aloitteisuutta ja vastuunkantoa oman osaamisen kartuttamisesta sekä omien opintojen etenemisestä.

Sisällön jaksotus

Koty-opintojen sisältö kolmosella:

- oman taiteilija-identiteetin hahmottelu
- projektiohjaus
- opinnäytetyön aloitus
- kehityskeskustelut
- HOPSin päivittäminen
- harjoittelut
- monikulttuurisuus ja oma kansainvälistyminen (vaihto-opiskelu, harjoittelu ulkomailla, kotikansainvälistyminen)

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Läsnäolo kotyissa (oman ryhmän sekä yhteiskotyt)
Omien opintojen suunnittelu ja hallinta hops-keskusteluissa