Skip to main content

Higher Education Studies and Working Life Skills 5 (1 cr)

Code: 1002358-3263

General information


Enrollment
19.08.2024 - 31.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.09.2024 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
3 - 10
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
Teachers
Heidi Alppirinne
Course
1002358

Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 12 h 0 min.

Time Topic Location
Mon 02.09.2024 time 13:15 - 14:45
(1 h 30 min)
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263
LIN_Tanssi 1 Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
Tue 03.09.2024 time 13:15 - 16:30
(3 h 15 min)
HOPS-keskustelut, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263
Tanssin toimisto
Wed 04.09.2024 time 13:15 - 14:45
(1 h 30 min)
Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263
Pöhinä
Wed 18.09.2024 time 15:00 - 16:30
(1 h 30 min)
Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263
LIN_H115 Kuvateatteri
Thu 12.12.2024 time 13:15 - 15:30
(2 h 15 min)
Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263
LIN_Tanssi 2 Tanssi 2 esityssali (Joen puoli)
Fri 30.05.2025 time 12:00 - 14:00
(2 h 0 min)
VALMIS! -juhla / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001
Sigyn
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin, HOPS-keskustelut.

Lähiopetuksen teemoina mm.
- henkilökohtaisen oppimissuunnitelman (HOPS) yhteenveto
- oman oppimisen arviointi ja jatkokehittäminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja jatkokehittäminen, portfolion esittely

Ajoitus: 4. opintovuosi, kontaktitunnit annetun työohjelman mukaan

Objective

The student can create a plan to complete the studies and prepare him/herself for situations in job-hunting.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- The student creates an employment and career plan

Content

Developing working life skills – towards working life
- training the use of innovative methods

- RDI/cooperatives/working life as a part of studies

- thesis as a part of studies and career planning

- entrepreneurship
- practical training
- working life skills

- cooperation with companies
ISP
- development discussion

- the graduation process

- opportunities for postgraduate studies

Teaching methods

Lähioppiminen, keskustelut, digioppiminen, portfoliotyöskentely, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähiopetus, keskustelut, digioppiminen, tehtäväperustaisuus.

Student workload

27h opiskelijan työtä.
Opiskelijabarometriin vastaaminen. Muut oppimistehtävät annetaan jakson aikana.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Portfolio ja portfolion esittely. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Go back to top of page